Mahuandur või mikrolaineandur?
Mahuandur või mikrolaineandur?
Kumb neist on mõttekam, kas mahuandur või mikrolaineandur? Seda tean, et mikro... hoiatab piiksuga ka siis, kui keegi on autole liiga lähedal, kui auto on valve all. Kuid kas sellel ka nii suur mõte on?
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Seda ohtu vähemalt praegu pole, nimelt hetkel saan nautida garaai mõnusid
. Aga põhimõtteliselt nende kassidega jah jamad, ka nt lindude s******e peaks selle ju kisama panema. Kuid küsimus tekkis samas selline, et seda mikrolaineandurit peaks saama ju hiljem ka ainult 1-tsooniliseks ümber lülitada ehk kasutada ainult salongi valvena. Või ei?

BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Usu mind, selline asi hakkab väga närvidele käima, kui mitte endale, siis möödujatele kohe kindlasti. Tean seda omast kogemusest kuna minu maja ees seisab üks selliste anduriteg auto. Kusjuures see auto seisab mitte majaesises parklas, kus normaalsed inimesed oma autosid hoiavad, vaid kohe kõnnitee ääres! Ja nüüd kujutage ette kui öösel, täielikus vaikuses peaks mõni hiline jalutaja sellest autost mööduma.... No ikka väga vihae ajabErki kirjutas:Ise mõtlesin ka kuid hakkab vist närvidele käima kui iga mööduja paneb auto piiksuma.Ei kujuta ette kui auto kuhugi poe juurde ukse lähedale jätad

Nüüd natuke anduritest. Need andurid, mis hakkavad iga mööduja peale häält tegema on nn. kahetsoonilised mahuandurid ja samas on nad tavalistest mahuanduritest kallimad. Mikrolaineandureid on ka tavalisi ehk siis selliseid, mis ainult siis häält teevad, kui keegi käe autosse pistab. Samas minu soovitus oleks justnimelt mikrolaineandur paigaldada, kuna ultrahelianduritega sa näiteks akent või katuseluuki irvakile jätta ei saa - hakkab kisama. Infrapunaandurid olid vist jälle temp. kõikumise suhtes tundlikud ja mõne aasta möödudes ei pidanud nad enam nii efektiivselt toimina st, et auto tagumise osani kiired ei ulatu.
Viimati muutis Mihkel(Kops), 03.04.2005 21:10 23, muudetud 2 korda kokku.
Hmm.. Ma tean, et neid andureid saab timmida. See samane andur peidetakse üldjuhul auto keskkonsooli alla, nii et jääks umbes võrdsed kaugused kumagi ukseklaasi ja esiklaasi vahele. Kui andur on paigas, siis uksed kinni ja signa alla. Seejärel tuleb käega teha kiireid liigutusi nii esiakna, kui ka uste akende kohal (mõni cm. klaasist eemal). Millepeale ei tohi auto karjuma hakata. Neid sai reguleerida nii. et üks keratav "kruvi" reguleerib hoiatust-piiksu, teine aga häiresse minekut-hakkab karjuma. Kindlasi tuleb akna kohal veidi vehkida ja võimelda, muidu juhtubki nii, et kui lendab lind autost üle, siis vari läheb üle auto ja masin karjub.
Mulle isiklikult meeldiks, kui seadistada see hoiatus piiks veidi tunlikumaks. Et hoiataks kui aknast sisse piiluma hakatakse.
Aga see puht minu arvamus.
Mulle isiklikult meeldiks, kui seadistada see hoiatus piiks veidi tunlikumaks. Et hoiataks kui aknast sisse piiluma hakatakse.
Aga see puht minu arvamus.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
ise pooldaks samuti mikrolaineandurit, kuna selle puhul saab akna või siis katuseluugi kergelt avatuks jätta ja auto ei pista lõugama, samas kui ultraheliandureid saab paljudel juhtudel välja lülitada(näiteks suvel palavaga aken või katuseluuk lahti) kuid siis ei ole auto ju kaitstud kasvõi marakrattide eest kes mingi eseme autosse topivad, sest signa reageerib ainult uste avamise peale.