Üldlevinud valearusaam... tihtipeale annab aju absoluutselt mittekäiva auto veasignaaliks 'kein fehler'(vigu pole). Arvesta igaks juhuks paari tunniga.erx168 kirjutas: Aga ajaliselt ei tohiks diagnostikaga vist kaua minna,aju annab kohe selle veasignaali teada, mida asutakse kustutama.
Mida arvate United Motors-i teenindusest
Sai siis ära käidud ja tõesti, ma algul sellega ei arvestanud,aga vea leidmiseks läks umbes 2 ja pool tundi.Hornet kirjutas:Üldlevinud valearusaam... tihtipeale annab aju absoluutselt mittekäiva auto veasignaaliks 'kein fehler'(vigu pole). Arvesta igaks juhuks paari tunniga.erx168 kirjutas: Aga ajaliselt ei tohiks diagnostikaga vist kaua minna,aju annab kohe selle veasignaali teada, mida asutakse kustutama.
Aga olen üldiselt rahul, väga kallis ka diagnostika ei olnud ja Teisipäeval uuesti tagasi ning varuosa vahetus,kuna eile kohapeal polnud.
;) BMW 525i E34 93.a
Ma tõmban UM-ile varasemalt antud stiilipunke kõvasti maha. Auto seisis 2 nädalat nende juures oodates uut genekat, kui viga oli vända rihmarattas.
Kusjuures autole vaadati esimest korda peale päev peale sinna jätmist...Eriti hapuks teeb olukorra see, et tegu on põhimõtteliselt konkreetse mootori (M57N) tüüpveaga.
Lõpp hea, kõik hea, aga tähelepanu võiksid nad küll teritada.
Kusjuures autole vaadati esimest korda peale päev peale sinna jätmist...Eriti hapuks teeb olukorra see, et tegu on põhimõtteliselt konkreetse mootori (M57N) tüüpveaga.
Lõpp hea, kõik hea, aga tähelepanu võiksid nad küll teritada.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mina pean jälle kiitma tallinna UM-i , kuna mul oli jahutusvedelikku vähe ja jooksvalt sai sealt läbi hüpatud , kohe aeti auto sisse ja hetke pärast välja tagasi. Valati liiter peale ja asi korras.
Samas sai ka Margus oma tagumiste õhkpatjadega suhteliselt kiirelt asja korda.
Jällegi tänud Tarmo Riibergile.
Samas sai ka Margus oma tagumiste õhkpatjadega suhteliselt kiirelt asja korda.
Jällegi tänud Tarmo Riibergile.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Nu ma räägin kah kuidas Pärnu UMis oli.
Tahtsi 24p testi teha autole. Käisin siis ära panin aja kirja.
Teisipäevaks sain aja, ehk siis ootama pidin u. nädala (komapäeval vist panin aega kirja). Viisin hommikul 8'st auto sinna ja lubati helistada kui asi valma. Umbes kell 11 helistati et asi korras. Läksin siis järgi ja räägiti et tulemused saadetakse emailile. Ootasin siis mõned päevad aga mida pole, olid testitulemused. Mailisin siis arvel oleva emaili peale ja sain scannitud testitulemused ning hinnapakkumine ja vabandused et asi nii läks. Öeldi et tulemused sadetakse nädala jooksul peale teste kliendile. Vbolla olin liiga kannatamatu aga kokkuvõttes on mulje neutraalne.
Rõhutan: NEUTRAALNE.
Tahtsi 24p testi teha autole. Käisin siis ära panin aja kirja.
Teisipäevaks sain aja, ehk siis ootama pidin u. nädala (komapäeval vist panin aega kirja). Viisin hommikul 8'st auto sinna ja lubati helistada kui asi valma. Umbes kell 11 helistati et asi korras. Läksin siis järgi ja räägiti et tulemused saadetakse emailile. Ootasin siis mõned päevad aga mida pole, olid testitulemused. Mailisin siis arvel oleva emaili peale ja sain scannitud testitulemused ning hinnapakkumine ja vabandused et asi nii läks. Öeldi et tulemused sadetakse nädala jooksul peale teste kliendile. Vbolla olin liiga kannatamatu aga kokkuvõttes on mulje neutraalne.
Rõhutan: NEUTRAALNE.
Noh aga enam ju pole tasuta veermikukontrolli kah - seal see uba oligiAin kirjutas:Täna käisin pakkumist võtmas ja homme hommikul masin töösse. Teise auto aja panin järgmiseks kolmapäevaks. Tänud Riibergile! Kui asjad sedaviisi toimivad, siis ju lust ja lillepiduKuuajalised järjekorrad on lühenenud max. nädala pikkuseks

Suhteliselt..Tarmo kirjutas:Samas sai ka Margus oma tagumiste õhkpatjadega suhteliselt kiirelt asja korda.
Jällegi tänud Tarmo Riibergile.

Õhtul kõne, hommikul UM-i ja lõunaks oli auto korras.. SUPER!
ja loomulikult tänud sulle Tarmo, et olid abiks (võiksid mulle Ps-i kribada oma joogi eelistused..)
Terv,
Margus
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
eks siin tuleb ka ise natuke mõelda. Olen suht kindel, et BMW pole oma diileritele edastanud remondimanuale stiilis DIYvisla kirjutas:Teeninduses oskavad mehed ainult kojamehe kummi ja pukse vahetada. Vähegi tõsisema mootori või kasti probleemi korral soovitqatakse sul uus detail panna. Olen sinna idiootliku vea pärast 100 tonni raha viinud ja sitakotid oleksid sama asja ka odavamalt saanud lahendada.

kasti vea puhul on ettenähtud uuega asendamine- mingi sõlme 1 detaili järgiandmisel on ettenähtud vahetada terve sõlm! Kui nad seda ei teeks siis saaks BMW kurjaks- see on poliitika!
Alati tuleb küsida, et mis on teised võimalused. kui oled ise normaalne klient siis vast räägitakse ka lähemalt!
Muidugi kui on vea vale diagnoosimine ja vea kõrvaldamiseks vahetatakse kõik teised detailid välja siis hakkaks mina protestima!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ärge nüüd nii palju ka seda meest kullake. Läheb veel uhkeks ja laseb taseme alla. Või siis edutatakse ja kes meid siis hästi teenindab?H_Margus kirjutas:[Suhteliselt..Tänud ja kiitus Tarmo Riiberg`ile
Õhtul kõne, hommikul UM-i ja lõunaks oli auto korras.. SUPER!

Tegelikult on seal letis veel häid mehi. Harjunud ühe juures käima lihtsalt.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Just nii see ongi , mina olen kõik korrad Tarmo Riibergi juures käinud.
Ja selle pärast ei oskagi kedagi teist välja tuua, kindlasti on ka teised mehed tasemel.
Ja selle pärast ei oskagi kedagi teist välja tuua, kindlasti on ka teised mehed tasemel.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kui sõimata, siis peavad faktid ka tagataskus olema. Mis viga see siis oli, mis 100K maksma läks? Mootorivahetus?visla kirjutas:Teeninduses oskavad mehed ainult kojamehe kummi ja pukse vahetada. Vähegi tõsisema mootori või kasti probleemi korral soovitqatakse sul uus detail panna. Olen sinna idiootliku vea pärast 100 tonni raha viinud ja sitakotid oleksid sama asja ka odavamalt saanud lahendada.
tanel25 kirjutas:Ma saan nii aru et UM-is vahetatakse juba varuosa ära kui kulumine antud osal on alles 30%. Kas sellel on mõtet? Minu arust peaks detail kuluma 80% ja siis alles vahetus.


Normaalne on siiski vahetada jupp kohe kui see näitab väsimise märke.
Kui jupp on juba "30% kulunud" siis hakkab see mõjutama ka temaga seotud juppide kulumist ja kokkuvõtteks tuleb see ülejäänud 70% ikka väga kiirelt ning lisaks tuleb siis ka juba teisi juppe vahetada.
Indrek
Tervitused siis kõigile!
Minu nimi ei ole siin foorumis tuttav, kuid olen olnud siin pidev lugeja ja hoian ennast asjadega kursis. Leides selle teema ma väga rõõmustasin, kuna mul on väga palju öelda.
Ostsin enda e39 523-e Tallinna UM-ist. Auto aastaks on 2000. Internetis tehes ära eeltöö ja rääkides maailma kõige uimasema mehe- hr. Kraaviga sain kokkuleppele proovisõidu osas. Suundudes läbi uute autode salongi jõudsime kasutatud autode saali. Minu hõbedase e39 asemel ilutses seal 1,8 mootoriga e46 sinine kupee. Küsisin, et miks siis nii- me leppisime kokku teise auto proovisõidu osas. Viipasin siis *viiese* peale, Kraav pomises midagi ja läks tooma võtit ise samalajal küsides, et kas tõesti see ei olnud? See-selleks, juhtub kõigil. Edaspidised asjad ei ole enam nii labased...
Vaadates *viiest* sai küsitud igasugu küsimusi. Muuhulgas- kas auto on olnud ka avariiline? Ei-ei-ei! Kindlasti mitte! Selge! Ma ei peaks ju sellise maineka ettevõtte jutus kahtlema. Ise veel vaatasin, et nina juurest koorub pöidlaküüne suurune värvilaik. Proovisõidu ajal ukse sees oli kolin. Nende jutu järgi see, et äkki on mingi kruvi valla pääsenud. Okei!
Mis siis hiljem selgus? Selgus see, et auto on olnud avariis Pärnus mingi Opel Asconaga kannatanu poolena. Küsiks, et miks vassida? Juhul kui ei ole järgi vaadanud, siis ära väida midagi. See selgus alles hiljem lkf.ee-sse vin-koodi toksides. Tagant järgi ma UM-i kella lööma ei läinud.
Talve oli teinud mu autol oma töö. Peenike must spoiler esistange alt oli natuke nurgast katki ja ka logar oli praguline. Helistasin ja panin UM-i aja kinni. Vahetati jupid ära- logar on suht odav, kuid see spoiler täies mõõdus maksab 1800 EEKi. Saades auto kätte ei olnud mul vähimatki soovi ronida auto alla ja vaadata kas asjad said ikka vahetatud või ei, aga asjatult. Hiljem Angelaris sillaremonti tehes, kui auto oli õhus nägin siis tõe ära- selle sama spoileri nurgad olid maha lõigatud(mis narmendasid) mingi rellaka taolise tööriistaga. Töömees pani raha tasku ja asi vask. Arvel kajastub see kenasti.
Kui kaebasin kolina peale ukse sees, siis selgus, et uks istub viltu ja mingid jumpstükid on seal üldse puruks. (Teadagi mille tõttu)
Läks põlema Oilservice tuli ja otsustasin siis taaskord lootes parimale minna UM-i. Kõik oli okei. KUNI! läksin 10 tuh. km hiljem Angelari tegema sama protseduuri. Mehed olid paanikas ja küsisid, miks ma ei ole siiamaani enda autol õli vahetanud. See oli olnud nii tükkis, et vaevu saadi mootorist see välja. Kostja küsis, et kus ma siis ennem käisin õlivahetusel? UM-is. Tšekk/ tehtud tööde leht jällegi väidab, et õlivahetuse eest sai tasutud. Normaalne!
Rääkimata sellest, kuidas UMi mehi kätte saada?!?! Sekretär lubab tagasihelistamist. Kõige viimane kord (sügisel 2006), kui mul oli asja sinna, lubati, et varuosadest helistatakse tagasi. Ma ootasin 2 nädalat. Siis proovisin uuesti ise. Siis taaskord vastati- me helistame teile tagasi. Sellepeale ma vastasin kurvalt- aga te ei tee ju seda, ma ootasin teie viimast kõnet täpselt 2 nädalat. Naine läks nii närvi ja ütles, et sellisel juhul me ei saagi teid aidata ja viskas toru hargile :S .
Neid asju on veel. Saage aru, ma ei ole vihane. Ma olen pettunud ja olen saanud petta. Nii lihtne see ongi. Paljud Teist ütlevad, et pooled asjad on minu enda viga- aga ma olen ka ju inimene JA KLIENT! Eelpool mainitud asjad on kõik firma siseprobleemid- mina leidsin lahenduse muude ettevõtete näol. Ma arvan, et minunäol kaotatud klient ei ole nende jaoks suurem asi. Las siis nii jääb- siiamaani on nad seda tahtnud sedasi.
Olen nõus oma sõnade eest vastutama!
PS! Ega see pole põhjuseks, et loobuda BMW-st.
Minu nimi ei ole siin foorumis tuttav, kuid olen olnud siin pidev lugeja ja hoian ennast asjadega kursis. Leides selle teema ma väga rõõmustasin, kuna mul on väga palju öelda.
Ostsin enda e39 523-e Tallinna UM-ist. Auto aastaks on 2000. Internetis tehes ära eeltöö ja rääkides maailma kõige uimasema mehe- hr. Kraaviga sain kokkuleppele proovisõidu osas. Suundudes läbi uute autode salongi jõudsime kasutatud autode saali. Minu hõbedase e39 asemel ilutses seal 1,8 mootoriga e46 sinine kupee. Küsisin, et miks siis nii- me leppisime kokku teise auto proovisõidu osas. Viipasin siis *viiese* peale, Kraav pomises midagi ja läks tooma võtit ise samalajal küsides, et kas tõesti see ei olnud? See-selleks, juhtub kõigil. Edaspidised asjad ei ole enam nii labased...
Vaadates *viiest* sai küsitud igasugu küsimusi. Muuhulgas- kas auto on olnud ka avariiline? Ei-ei-ei! Kindlasti mitte! Selge! Ma ei peaks ju sellise maineka ettevõtte jutus kahtlema. Ise veel vaatasin, et nina juurest koorub pöidlaküüne suurune värvilaik. Proovisõidu ajal ukse sees oli kolin. Nende jutu järgi see, et äkki on mingi kruvi valla pääsenud. Okei!
Mis siis hiljem selgus? Selgus see, et auto on olnud avariis Pärnus mingi Opel Asconaga kannatanu poolena. Küsiks, et miks vassida? Juhul kui ei ole järgi vaadanud, siis ära väida midagi. See selgus alles hiljem lkf.ee-sse vin-koodi toksides. Tagant järgi ma UM-i kella lööma ei läinud.
Talve oli teinud mu autol oma töö. Peenike must spoiler esistange alt oli natuke nurgast katki ja ka logar oli praguline. Helistasin ja panin UM-i aja kinni. Vahetati jupid ära- logar on suht odav, kuid see spoiler täies mõõdus maksab 1800 EEKi. Saades auto kätte ei olnud mul vähimatki soovi ronida auto alla ja vaadata kas asjad said ikka vahetatud või ei, aga asjatult. Hiljem Angelaris sillaremonti tehes, kui auto oli õhus nägin siis tõe ära- selle sama spoileri nurgad olid maha lõigatud(mis narmendasid) mingi rellaka taolise tööriistaga. Töömees pani raha tasku ja asi vask. Arvel kajastub see kenasti.
Kui kaebasin kolina peale ukse sees, siis selgus, et uks istub viltu ja mingid jumpstükid on seal üldse puruks. (Teadagi mille tõttu)
Läks põlema Oilservice tuli ja otsustasin siis taaskord lootes parimale minna UM-i. Kõik oli okei. KUNI! läksin 10 tuh. km hiljem Angelari tegema sama protseduuri. Mehed olid paanikas ja küsisid, miks ma ei ole siiamaani enda autol õli vahetanud. See oli olnud nii tükkis, et vaevu saadi mootorist see välja. Kostja küsis, et kus ma siis ennem käisin õlivahetusel? UM-is. Tšekk/ tehtud tööde leht jällegi väidab, et õlivahetuse eest sai tasutud. Normaalne!
Rääkimata sellest, kuidas UMi mehi kätte saada?!?! Sekretär lubab tagasihelistamist. Kõige viimane kord (sügisel 2006), kui mul oli asja sinna, lubati, et varuosadest helistatakse tagasi. Ma ootasin 2 nädalat. Siis proovisin uuesti ise. Siis taaskord vastati- me helistame teile tagasi. Sellepeale ma vastasin kurvalt- aga te ei tee ju seda, ma ootasin teie viimast kõnet täpselt 2 nädalat. Naine läks nii närvi ja ütles, et sellisel juhul me ei saagi teid aidata ja viskas toru hargile :S .
Neid asju on veel. Saage aru, ma ei ole vihane. Ma olen pettunud ja olen saanud petta. Nii lihtne see ongi. Paljud Teist ütlevad, et pooled asjad on minu enda viga- aga ma olen ka ju inimene JA KLIENT! Eelpool mainitud asjad on kõik firma siseprobleemid- mina leidsin lahenduse muude ettevõtete näol. Ma arvan, et minunäol kaotatud klient ei ole nende jaoks suurem asi. Las siis nii jääb- siiamaani on nad seda tahtnud sedasi.
Olen nõus oma sõnade eest vastutama!
PS! Ega see pole põhjuseks, et loobuda BMW-st.
No seda asja ei tasuks küll nii jätta. Siinkohal on tegemist sulaselge vargusega ja kui seda tõestada suudad, siis võin mina isiklikult või ükskõik kes klubi juhatusest asja UM-s üles tõsta. Olen täiesti kindel, et UM on ise väga huvitatud, et selliselt käituvad inimesed nende firmas ei töötaks.JBA kirjutas:Talve oli teinud mu autol oma töö. Peenike must spoiler esistange alt oli natuke nurgast katki ja ka logar oli praguline. Helistasin ja panin UM-i aja kinni. Vahetati jupid ära- logar on suht odav, kuid see spoiler täies mõõdus maksab 1800 EEKi. Saades auto kätte ei olnud mul vähimatki soovi ronida auto alla ja vaadata kas asjad said ikka vahetatud või ei, aga asjatult. Hiljem Angelaris sillaremonti tehes, kui auto oli õhus nägin siis tõe ära- selle sama spoileri nurgad olid maha lõigatud(mis narmendasid) mingi rellaka taolise tööriistaga. Töömees pani raha tasku ja asi vask. Arvel kajastub see kenasti.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Minul viimati selline seik, et kui E30-l UM-s roolikardaani puksi vahetati, öeldi et töö käigus jäi rool väheke viltu ja et selleks et otseks saada, on vaja esisilda uuesti reguleerida. Ma küsisin et kas sillageomeetria ka muutus selle töö käigus, et peab kindlasti just silda reguleerima? Öeldi et ei muutunud. Ma ütlesin et palun tõstke siis rool lihtsalt sirgeks - vastati et ei, nii ei pidavat ikkagi saama. Ja nii ma siis sõidangi siiani viltuse rooliga.
Aga sa Tarvo tõsta ise rool otseks, see ju paras vormistamise küsimus ja saadki otse rooliga sõitaTarvo kirjutas:Minul viimati selline seik, et kui E30-l UM-s roolikardaani puksi vahetati, öeldi et töö käigus jäi rool väheke viltu ja et selleks et otseks saada, on vaja esisilda uuesti reguleerida. Ma küsisin et kas sillageomeetria ka muutus selle töö käigus, et peab kindlasti just silda reguleerima? Öeldi et ei muutunud. Ma ütlesin et palun tõstke siis rool lihtsalt sirgeks - vastati et ei, nii ei pidavat ikkagi saama. Ja nii ma siis sõidangi siiani viltuse rooliga.

Carclassic OÜ
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui ei pandud rooli sirgeks. Siis miks ei keeldunud tõõd vastu võtmast. Vaid jätsid asja niisama. UM on selline koht mis küll selliseid apsakaid ei tohiks lubada, arvestades kuidas raha jaksavad küsida iga pisiasja eest.ruut kirjutas:Uskumatu. Selleks on vaja lihtsalt rooli mutter lahti lasta ja rool õigesse asendisse panna. Mõneminutiline operatsioon, kui just roolil õhkpatja pole.Tarvo kirjutas:Ma ütlesin et palun tõstke siis rool lihtsalt sirgeks - vastati et ei, nii ei pidavat ikkagi saama.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Ise muidugi süüdi ka ja tol hetkel polnud aega vaielda ega piisavalt kiunu üles tõmmata ja nüüd muidugi ammu hilja. Aga fakt on kirjas.losto kirjutas:Kui ei pandud rooli sirgeks. Siis miks ei keeldunud tõõd vastu võtmast. Vaid jätsid asja niisama. UM on selline koht mis küll selliseid apsakaid ei tohiks lubada, arvestades kuidas raha jaksavad küsida iga pisiasja eest.ruut kirjutas:Uskumatu. Selleks on vaja lihtsalt rooli mutter lahti lasta ja rool õigesse asendisse panna. Mõneminutiline operatsioon, kui just roolil õhkpatja pole.Tarvo kirjutas:Ma ütlesin et palun tõstke siis rool lihtsalt sirgeks - vastati et ei, nii ei pidavat ikkagi saama.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn