525iX
525iX
tervist on autovahetus käsil ja yhe favoriidina terendab ka BMW. kuna olen omanud läbi aegade ysna mitut BMW marki s6idukit ja nendega rahul olnud, siis ei esita väga palju rumalaid kysimusi seeriast palju bena võtab v kui kallis pidada on. on m6ned asjad mida ei tea ja ehk BMW fännide ehk siis foorumi liikmete abil on lihtsam lahendada... vajadus on universaalkere järele ja syda ihkab nelivedu, väga uut autot ka ei taha sest käin merel ja ragistan seet6ttu vahel ysna kitsastel teedel ja v6sa läheduses mis varem v hiljem värvkattele omad jäljed jätab. auto kui tarbeese yhes6naga, aga unustamata et ka s6itmine ise peab olema r66m. kaalun aastakäigust 1993-1996 525 iX touringu soetamist ja kysimus mida ise ei oska lahendada on BMW selle ajajärgu j6ujaotus. on ta siis lahendatud kuidas ja huvi pakuks ka kui keegi teab siis millises vahekorras ta esi ja tagatelje vahel jaguneb, kas on mingeid difri v muid p6nevaid lukke mis suurendaks läbivust.
PS! sama teema ka subaru outbacki ja audi a6 avant juures läbi käidud. esimese nelivedu on kombineerituna automaatkastiga peamiselt nime poolest nelivedu ja teine on minu meelest lihtsalt liiga kallis osta ja varastele magus pala omandamiseks, kuigi tehniline pool tundub 2,8 mootoriga toimivat.
PS! sama teema ka subaru outbacki ja audi a6 avant juures läbi käidud. esimese nelivedu on kombineerituna automaatkastiga peamiselt nime poolest nelivedu ja teine on minu meelest lihtsalt liiga kallis osta ja varastele magus pala omandamiseks, kuigi tehniline pool tundub 2,8 mootoriga toimivat.
Tere
Vaata ehk leiad siit miskit abi:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=178259#178259
Kui veel siit foorumist otsid, siis on ehk abiks märksõnad E34 ning 525ix ja 525ixt.
Edu!
jJanno
Vaata ehk leiad siit miskit abi:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=178259#178259
Kui veel siit foorumist otsid, siis on ehk abiks märksõnad E34 ning 525ix ja 525ixt.
Edu!
jJanno

300 jääb natuke väikseks kahjuks. k6ik muud maasikad mis tal on ajavad muidugi meele ärevaks. 300 peaks natukese särtsakam ka olema tänu oma pisematele m66tudele ja kaalule. (elus m6ned 3 seera autod ka pidanud ja ikka armastand nendega liugu lasta).
hobi mahuks ka 3 seeriasse ära aga plaan alustada eluaseme remondiga sel aastal ning t6sisemat tegevust eluaseme laiendamisel järgmisel aastal ja mitte soov iga kord kukalt kratsida käru laenamise osas tingib suurema auto...
eks siis m6ne aasta pärast taas näha ole, kuidas edasi. ilmselt kui kolimiseks läheb siis jääb 4vedu mind saatma... talvel vähe muretum, ei pea kärsatama hanges rattaid kaapida... vanust hakkab ka juba tulema, tahaks veidi mugvamalt... aga sportlikult siiski

-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
minu jaoks on 525ix ainult üks häda. mootor jääb sellele kerele ja neliveole tiba lahjaks. tähendab bmw mõistes lahjaks. üldiselt see 9sek (oli vist jah) üle keskmise tulemus. endal elus üks neliveduline sedaan olnud ja suht ruttu sai selgeks et nelivedu tahab võimast mootorit muidu kisub kurvides kehvaks, sest jõud ei käi üle ja gaasiga juhtimine kui selline jääb täiesti puudu. pidevalt tahtis otse bambusesse minna. jutt käib muidugi suvest sellisest ilmast nagu praegu. talvel kaapisid neli ratast igas olekus ja oi seda sõidurõõmu.
endal oli kunagi ammu ammu selline utoopiline plaan, et panna e30 325ixile peale e36, e39 jne tuttav 2,8 liitrine mootor. paberi peal pidi kõik väga lihtne ja loogiline olema, sest väidetavalt pidavat 325ix ja 525ix neliveo lahendus ülimalt sarnane olema. vist isegi kattuma? ja 525ixil olev 2,5 142kw ning 2,8 142kw pidavat samuti ülimalt sarnased olema? tuttav meistreimees seletas et oi siin pole midagi keerulist pane aga 525ix käigukast 2,8l mootorile otsa ja see omakorda e30 keresse ning ülejäänud pidi juba ise paika loksuma kui uuematüübi 2,8l mootori elektri vedamine sinna e30 keresse välja jätta.
võimsuse ja momendi kasv olla niivõrd väike et ei pidavat mingit probleemi tekkima.
kuidas asi aga tegelikult välja näeks? kujutan ette et päris nii lihtne pole. samas 2,8 mootor isegi kergem kui 2,5 ja see 280nm teeks sellisest e30-st ikka maru sipelga.
tervitades.
endal oli kunagi ammu ammu selline utoopiline plaan, et panna e30 325ixile peale e36, e39 jne tuttav 2,8 liitrine mootor. paberi peal pidi kõik väga lihtne ja loogiline olema, sest väidetavalt pidavat 325ix ja 525ix neliveo lahendus ülimalt sarnane olema. vist isegi kattuma? ja 525ixil olev 2,5 142kw ning 2,8 142kw pidavat samuti ülimalt sarnased olema? tuttav meistreimees seletas et oi siin pole midagi keerulist pane aga 525ix käigukast 2,8l mootorile otsa ja see omakorda e30 keresse ning ülejäänud pidi juba ise paika loksuma kui uuematüübi 2,8l mootori elektri vedamine sinna e30 keresse välja jätta.
võimsuse ja momendi kasv olla niivõrd väike et ei pidavat mingit probleemi tekkima.
kuidas asi aga tegelikult välja näeks? kujutan ette et päris nii lihtne pole. samas 2,8 mootor isegi kergem kui 2,5 ja see 280nm teeks sellisest e30-st ikka maru sipelga.
tervitades.
pmst siis võid ju kohe hakata S seeria 2,2T audit chippima 169kW tehasekonfis (kui kõik korras ja pole pragusid ei kolles ega lõdvikutes...)
200kW ja enamgi tuleb sealt nagu naks kätte... aga eks paljud S audid on juba eelnevalt ära räimestatud turborõhud ja kütusekogused ei käi kokku ja kilovatijahiga on auto hoopis piix keeratud. palju neid siis ikka on kes olemasolevad 169kW suudaks tegelikkuses lõpuni alati kasutada? noh enam vähem korras S audi on taas kallim midugi kui Bemari X seeria... ja need 63 kiloeeguga müügis olevad peaks olema suht kriitilises seisu sjuba ja nende reanimeerimine tarbesõidukiks kallis... yhe suve kõvatamiseks käiks küll...
ilmselt on BMW-d säilinud ehk paremini kuna ei ole eriti seal midagi tuunida ja on pikka aega püsinud vanema seltskonna käes, kes chippimise, vägeva heli jms asemel on hoidnud autot tehniliselt korras lihtsalt ja kräunutand oma kassettmakki seal sees mõnuga.
jaaa ... jõulibisemine... mu vana arm 323 suutis seda kl teha vägagi efektselt, talle see suisa meeldis, mulle ka
kumme läks midugi mehiselt... hihi aga ega hobune kaeruta sõida 

ilmselt on BMW-d säilinud ehk paremini kuna ei ole eriti seal midagi tuunida ja on pikka aega püsinud vanema seltskonna käes, kes chippimise, vägeva heli jms asemel on hoidnud autot tehniliselt korras lihtsalt ja kräunutand oma kassettmakki seal sees mõnuga.
jaaa ... jõulibisemine... mu vana arm 323 suutis seda kl teha vägagi efektselt, talle see suisa meeldis, mulle ka


-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
hmm.... pärast tunnikest tööd ukse kallal käisid ka audi uksed vaikse summutatud matsuga kinni. ja selline jutt, et audiga ei saa kiirelt sõita...
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
ustega on ju vastupidi hoopis. sportlikel masinatel ikka plekikolakas nagu rallikatel. mugavusemasinatel vaikne raske ''müts''. muide jutt käib 97 e36 vs. 98 a4 quattro. mitte 7 seeria. ja see audi uks ise kaalus juba oluliselt rohkem.
aga ok täpsustame. audiga ei saa kurvis kiiresti sõita. sirgel hüppab nelivedu ja turbo muidugi hästi. kui sul mootor võitleb füüsikajõududega ikka eespool esisilda siis midagi head sealt ei tule. võibolla sellepärast soomer bmw valiksi.
a sa ise siis muidu audifänn jah?
aga ok täpsustame. audiga ei saa kurvis kiiresti sõita. sirgel hüppab nelivedu ja turbo muidugi hästi. kui sul mootor võitleb füüsikajõududega ikka eespool esisilda siis midagi head sealt ei tule. võibolla sellepärast soomer bmw valiksi.
a sa ise siis muidu audifänn jah?
eks see on taas koht kus piiride lükkamiseks oleks ehk paslikum kasutada impreza sti wrx või lancer evo abi? kui ikka väga kiiresti ja ralli stiilis tahaks sõita... ???
mina teemat algatades pidasin silmas eelkõige suuremat läbivust ja mugavust sõites, ei enamat, ei audi ega bemar ei kuulu kumbki kindlasti ju ralliradadele... või mis
ootan töökindlust ja kindlat enesetunnet, et olgu tegemist kuiva liiva v lahtise lumega on mul suurem tõenäosus sealt läbi saada kui praeguse esiveolise itaallasega
v enne olnud puhtalt tagaveolise sakslasega... maastikumasinad ei ole need 4wd universaalid ka kindlasti mitte... selleks on ikka nissan ja toyota ja muud säärased loonud 4 runnereid, patroleid etc
aga neid ma ei vaja.
mina teemat algatades pidasin silmas eelkõige suuremat läbivust ja mugavust sõites, ei enamat, ei audi ega bemar ei kuulu kumbki kindlasti ju ralliradadele... või mis



-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
otseloomulikult. sul on tuline õigus. muide äkki sulle abiks üks asi mis neliveoga meenub. antud teemast ja su algsest küsimusest muidugi pikalt mööda aga vast ei pahandata. lühidalt oli siis ka üks 1,8 turbomootoriga audi ja talvisele läbivusele pani kriipsu peale väike pöördemoment madalatel pööretel. tulemuseks see, et ta kas tõmbas vrõnn rattad ringi ja kõhupeal või pidi siduriga libistama. vahepealset varianti ei olnud. ja kuna kõhupeal eriti istuda ei tahtnud siis oli kevadeks sidur õhtal. ja jutt ei käi põllupeal rammimisest. tavaline ''läbi sügava lume koju'' temaatika.
muidugi r6 mootoril rohkem silindreid ja parem vedu algusest peale ja momendist kah vast puudus ei tule. ja 5-st tehti niikuinii vaid 2,5 mootoriga et sul eriti valikuid pole, niiet selle teadmisega sul suurt peale hakata pole. aga kui leiad mõne aeglustuskastiga mudeli siis võta too
muidugi r6 mootoril rohkem silindreid ja parem vedu algusest peale ja momendist kah vast puudus ei tule. ja 5-st tehti niikuinii vaid 2,5 mootoriga et sul eriti valikuid pole, niiet selle teadmisega sul suurt peale hakata pole. aga kui leiad mõne aeglustuskastiga mudeli siis võta too


noh 5-st tehti minuteada nii 142kW bentsukas 2,5R6
kui ka 2,5tdi 105kW R6... momenti jagub sellelgi muidugi...
audisid komplekteeriti ka v6 mootoritega, nii 2,6 110kW (imelikult vähe) kui ka 2,8 128 vanemad ja 141 kW uuemad... väänet neil jagub...
aga pmst see polnud algse kysimuse m6te

PS PS PS
!!!
kuidas see viscolahendus ja kett seal töökoras pysivad vahekastil? väsima ei hakka kúi 2,5 liitirt teda seal pidevalt väänab?
OK tänud...
on jäänud viimane kysimus
kuidas on selle auto kliirensiga? ma ei pea silmas et vanematel kipub madalam olema, kui v6tta ennast kokku ja virutada talle uued vedrud alla... ehk siis peaks ka saabuma nii enam vähem tulemus v6rreldav tehaseandmetega...
on kellelgi miski suures piiris cm m66tkava kuskil?
kas ta on samas k6rguses tavalise touringuga v koos 4 veoga t6steti teda ka pisut k6rgemaks?
kysimuse m6te ei ole v6istelda muidugi jeepidega aga kui ta on sportlikult madal siis sibab talvel kenasti 4 ratast ringi ja auto libiseb p6hja peal... kui libiseb
on jäänud viimane kysimus
kuidas on selle auto kliirensiga? ma ei pea silmas et vanematel kipub madalam olema, kui v6tta ennast kokku ja virutada talle uued vedrud alla... ehk siis peaks ka saabuma nii enam vähem tulemus v6rreldav tehaseandmetega...
on kellelgi miski suures piiris cm m66tkava kuskil?
kas ta on samas k6rguses tavalise touringuga v koos 4 veoga t6steti teda ka pisut k6rgemaks?
kysimuse m6te ei ole v6istelda muidugi jeepidega aga kui ta on sportlikult madal siis sibab talvel kenasti 4 ratast ringi ja auto libiseb p6hja peal... kui libiseb