Ehk on keegi sellise probleemiga kokku puutunud. 2010 aasta f01 alla 30 km/h sõites annab sellist teadet . Sai täna vahetatud lukk koos selle küljesoleva "anduriga" . Probleem alles .
Imelik on veel see, et kaks korda vana lukuga hommikul külmalt sõites probleem puudus. Peale 15-20 sõitu sama teema .
Bonnet open error
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bonnet open error
Probleem võib olla vahepistikus, mis on stange sees juhi poolel.
tel. 51 949 859
Re: Bonnet open error
Okei, pääseb kuidagi ilma stanget eemaldamata ka selle pistiku juurde või vaja kõik laiali võtta eest ?
Küsiks veel kas juhtmete omavaheline kontakt võis ka veel kuskil midagi halba teha ? Ülemisel pistiku mõlema juhtme kaitserüü oli samast kohast eemaldatud ja arvatavasti pistiku liigutamise hetkel oli kontakt omavahel
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bonnet open error
Rattakoopast peaks pääsama küll kui eesmine pool logarist eemaldada.
Kusagil on kehv kontakt lihtsalt teekonnal alates CAS moodulist kuni kapotilülitini. Visuaalne vaatlus ei pruugi anda alati tulemusi, sest silmaga elektrit ei näe
Kusagil on kehv kontakt lihtsalt teekonnal alates CAS moodulist kuni kapotilülitini. Visuaalne vaatlus ei pruugi anda alati tulemusi, sest silmaga elektrit ei näe

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bonnet open error
Kui esiotsa pauk, siis on massijuhtmed klemmiliistust välja tiritud.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bonnet open error
Nii nad tavaliselt räägivad jah, ei midagi uut. Sitasti remonditud juhtmed mädanevadki maha mingi aja pärast, kui teedele soola laotatud.
Igal juhul tuleb pistikust massijuhe (pruun) kereni läbi mõõta.
Luku lüliti tuleb ka läbi mõõta.
Lõpuks, kui kõrini saab, peaks saama selle CAS-ist maha ka kodeerida.
Igal juhul tuleb pistikust massijuhe (pruun) kereni läbi mõõta.
Luku lüliti tuleb ka läbi mõõta.
Lõpuks, kui kõrini saab, peaks saama selle CAS-ist maha ka kodeerida.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.