1. leht 1-st

BMW 130i

Postitatud: 14.02.2005 15:26 45
Postitas ryan

Postitatud: 14.02.2005 15:57 45
Postitas Aare
Miks huvitav see kubatuur niiväga revolutsiooniline siis on - kas suuruse pärast või :shock:

3.2 mootor oli Golfil juba aastaid tagasi, 2,9 oli kümme aastat tagasi, Alfal samuti, milles see revolutsioon kubatuuris siis ikka on :?:

Postitatud: 14.02.2005 16:52 33
Postitas Charly
"Uus 6-silindriline ridamootor on moodsas väike-kesklassis revolutsiooniline nähtus."

Postitatud: 14.02.2005 18:39 24
Postitas Kustas
:shock: Tegelt päris karm kraam.... :D

Postitatud: 14.02.2005 18:43 42
Postitas Silwer
Arvata võib, et ka hind on päris karm...

Postitatud: 14.02.2005 19:12 39
Postitas Aare
Charly kirjutas:"Uus 6-silindriline ridamootor on moodsas väike-kesklassis revolutsiooniline nähtus."
:shock:

Selle kohta võiks ju öelda, et iga uus mootor uues autos on revolutsiooniline. Lihtsalt artiklis väga asjatundmatu ajakirjaniku kommentaar IMHO.

Väike-keskklassis (kuhu kuuluvad ka näiteks E21 ja E30) pole (õigemini auto loomise ajal) pole suur kuuene mootor mingi uudis juba viimased 15 aastat. Näiteid pole vist tuua vaja, neid 2.8-st 3.5ni leidub oma kümme autot.

Samasse klassi peaks nagu minema ka Compact- no kas seal oli siis kuuene mootor mingi sensatsioon?

Sensatsiooniks kvalifitseeruks kuidagi asi siis, kui tegu oleks V8 või V12 mootoriga, mida selles klassis tõesti varem toodetud pole. See aga on järjekordne Delfi haigete klikke taga ajavate toimetajate katse tavapärasest asjast sensatsiooni välja imeda (nagu enamik Delfi pealkirju on) :lol:

Edit: see, et 1ne kuuese mootori saab, pole vist siin mingi uudis, juttu oli sellest siin vähemasti pool aastat tagasi - küsimus polnud mitte kas, vaid millal...