1. leht 1-st

K: Kas 730 või 728 ?

Postitatud: 15.01.2005 18:29 21
Postitas lataki
et siis kumb valida ? plussid miinused ? bensu kulu erinevus? ülalpidamis kulud jne jne ? Kel kogemusi nendega, oskavad mõne sõna äkki öelda :)
aasta siis 95-96.
Ette tänades.

Postitatud: 17.01.2005 11:38 13
Postitas Charly
728, sest
vana hea r6 mootor(esimesed v8-d ei ole väga õnnestunud ja nad on remondivabad, ehk et remontida ei saa....tuleb kogu mootor uus panna).
kuna kumbki neist ei ole kiirenduseks mõeldud, siis on kruisimiseks 2.8 piisav...kellelegi jalgu kah ei jää.

Postitatud: 17.01.2005 12:11 01
Postitas priitv8
Charly kirjutas:728, sest
vana hea r6 mootor(esimesed v8-d ei ole väga õnnestunud ja nad on remondivabad, ehk et remontida ei saa....tuleb kogu mootor uus panna).
kuna kumbki neist ei ole kiirenduseks mõeldud, siis on kruisimiseks 2.8 piisav...kellelegi jalgu kah ei jää.
See R6 seal ei ole enam see "vana hea", samasugune Nikasil plokiga M52. Õige vastus on 740i ;) sest kui juba otsustada V8 kasuks, siis mitte seda viimast liitrit maha jätta!

Postitatud: 17.01.2005 13:40 37
Postitas Tauri
priitv8 kirjutas:
Charly kirjutas:728, sest
vana hea r6 mootor(esimesed v8-d ei ole väga õnnestunud ja nad on remondivabad, ehk et remontida ei saa....tuleb kogu mootor uus panna).
kuna kumbki neist ei ole kiirenduseks mõeldud, siis on kruisimiseks 2.8 piisav...kellelegi jalgu kah ei jää.
See R6 seal ei ole enam see "vana hea", samasugune Nikasil plokiga M52. Õige vastus on 740i ;) sest kui juba otsustada V8 kasuks, siis mitte seda viimast liitrit maha jätta!
no 728 ja 740 on suht erineva hinnaklassiga!

Postitatud: 17.01.2005 14:07 36
Postitas kimmo
728 hinnad algavad auto24 andmeil 140Keegust (1996)
730 hinnad 100K (1994), 1995 mudel 135K
740 hinnad 120K (1994, 1995 150K

Hinnavahed minimaalsed...

Ja 750 hinnad alates 107Keegust :)

Postitatud: 18.01.2005 00:28 15
Postitas Margus_L
jah.. sai käidud siin pikalt turgudes vaatamas ja uurimas erinevaid 7er-e... ja paraku, mida võimsam moto seda rohkem minu spets kes kaasas pead raputas... diislitega olid nagu paremad lood.. aint et 725 siis selle kerega nagu ainus variant paraku..parandage kui eksin

Postitatud: 18.01.2005 01:42 19
Postitas AARE540
E38 puhul on olemas nii 725tds, 730 kui ka 740...

Postitatud: 18.01.2005 06:07 38
Postitas Viljar
Ja 730 TDS hind on kohe ka ca 300000.- ;)
725 TDS hind ca 120000-180000.-

Postitatud: 18.01.2005 07:08 48
Postitas priitv8
Margus_L kirjutas:ja paraku, mida võimsam moto seda rohkem minu spets kes kaasas pead raputas... diislitega olid nagu paremad lood..
Huvitav, väga huvitav. Mis tal siis hakkas?

Postitatud: 18.01.2005 11:04 52
Postitas Marko_J
ega iga spets vist V12 ikka parandada ei oska küll! :lol:

Postitatud: 18.01.2005 12:38 57
Postitas kimmo
Viljar_V kirjutas:Ja 730 TDS hind on kohe ka ca 300000.- ;)
725 TDS hind ca 120000-180000.-
730 diislite hinnad algavad ca 250K, Saksas isegi 10Keuri...

Postitatud: 18.01.2005 13:02 38
Postitas eero
priitv8 kirjutas:
Margus_L kirjutas:ja paraku, mida võimsam moto seda rohkem minu spets kes kaasas pead raputas... diislitega olid nagu paremad lood..
Huvitav, väga huvitav. Mis tal siis hakkas?
Sry, mitte pahas mõttes, aga see spets oli vist keegi vanakoolimees. :)
Muidugi 4ne! Jõuab seda keret liigutada ka :cool:

Postitatud: 18.01.2005 16:09 47
Postitas Viljar
kimmo kirjutas:
Viljar_V kirjutas:Ja 730 TDS hind on kohe ka ca 300000.- ;)
725 TDS hind ca 120000-180000.-
730 diislite hinnad algavad ca 250K, Saksas isegi 10Keuri...
Ohh kurjam, polegi hindasi kaua jälginud, varsti võib ikka hakata 3.0 TD peale mõtlema ;)

Postitatud: 19.01.2005 00:25 12
Postitas Margus_L
eero kirjutas:
priitv8 kirjutas:
Margus_L kirjutas:ja paraku, mida võimsam moto seda rohkem minu spets kes kaasas pead raputas... diislitega olid nagu paremad lood..
Huvitav, väga huvitav. Mis tal siis hakkas?
Sry, mitte pahas mõttes, aga see spets oli vist keegi vanakoolimees. :)
Muidugi 4ne! Jõuab seda keret liigutada ka :cool:
ei..ses mõtes et mida võimsam mootor oli seda hullemas seisus oli veermik.. ja teadis rääkida ka eriti just 750 puhul et see moto tiba jõhker et veermik "surevat" lihtsalt kiiremini sellise poweri puhul jne. ja 725 see üsna väheste lisadega.. isegi nahka polnud nendel 4-5 mida mina nägin.. 725 nö vaesemehe limo heas mõttes siiski :lol: