1. leht 1-st
lollikindlaim mootor
Postitatud: 15.01.2005 01:17 33
Postitas ercman
kkkkkkkkkkkkkkkkk
Postitatud: 15.01.2005 03:20 06
Postitas AARE540
Kui siinset foorumit jälgida, siis tundub olema sinu kriteeriumitele vastav M30, seega 3.0 või 3.5l R6... Selle koha pealt kaasa küll ei räägi, sest minu kapoti all on M60 (V8):D
nu
Postitatud: 15.01.2005 13:01 16
Postitas ercman
nu 3 ja 3.5 on pisu prisked mootorid minu jaoks.
Olen kuulnud, et m40 on selle klapisüsteemiga pidevalt jamasid m20 vist no 2.0 ja 2.5 mootoril on teistsugune süsteem, nookurite ja värgiga. Kas siinsed 318 omanikud jäävad oma mootori töökindlusega rahule või peaks eelistama 2.5 mootorit vaatamata pisu suuremale kütte kulule.
aitääh
Postitatud: 15.01.2005 15:00 20
Postitas Mäx
mina oman m40 mootoriga 318i-d ja olen autoga vägagi rahul. Keskmine küttekulu on sinna 8-9liitrit saja km kohta (enamus sõidud linnas, maanteotsi vähe). Kuid eelmise aasta lõpul käisin kesk soomes (1800km nelja päevaga, 95% maanteel)ja arvutasin, et keskmine küttekulu 6,5-7,5l 100 km kohta. See klapibrobleem on jah üks asi mida m40 mootoritele ette heidetakse (ka minul natuke klapid klõbisevad), kuid see ei mõjuta eriti sõitu ja peale 30 000km pole mina mingit vahet teinud (st et klõbiseb ikka vaikselt aga ei ole hullemaks läinud). Alguses kartsin küll, et nüüd on p****s ja peab kohe selle auto maha müüma, kuid tegelikult ei ole asi nii hull, kui võimalus tuleb teen selle muidugi korda. Mootoril muid probleeme pole esinenud. Kui küttekulu on oluline ja sõidad palju linnas soovitan soojalt 318.
Postitatud: 15.01.2005 15:04 12
Postitas meph
Endal vana mootor oli 1.6L M43B16... mootorile oma litraazhi juures ei ole midagi ette heita... töötas nagu kellavärk. Klõbinat oli kosta paariks sekundiks vaid siis kui auto oli kaua seisnud. Vatti sai ka keskmisest mootorist kõvasti rohkem, kuna sai vasti terve päev otsa rinka peal autoga veedetud. Mootoris pooleteise aasta jooksul ei lagunenud midagi. Läbisõitu sai mootor minu käes umbes 45k kilomeetrit.
tänud
Postitatud: 15.01.2005 16:20 08
Postitas ercman
tänud asjalike vastuste eest, aga arvan, et loterii faktor on ka suht oluline auto ju nii keeruline riist, et kunagi ei tea.
igatahes aitehh.
Postitatud: 15.01.2005 17:33 37
Postitas bemarifan
m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
Postitatud: 16.01.2005 00:11 18
Postitas kiire-lauri
endal ka m40 mootor ja ostes ka klõbises,siis vahetasin need jupid seal ära ja nüüd hiljuti veepumba ka.Ühesõnaga olen rahul,bensu võtab vähe mis põhiline ja see 83kw näitab tagatulesid ka kui vaja. Kui õmblusmasina hääl ei häiri, ja eriti tinna mees ka ei ole siis osta m40 mootoriga.
Postitatud: 16.01.2005 04:26 01
Postitas meph
bemarifan kirjutas:m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
Kui sul hüdrokate klõbinat kuulda on, siis ei ole sul küll kõik korras

Mis sul siis peale nende seal alguses veel klõbises?

Postitatud: 16.01.2005 17:27 34
Postitas bemarifan
ma pakun et hüdrokad ei töötanud alguses korralikult ja sellest ka klõbin, praegu ainult väike tiksumine
Postitatud: 17.01.2005 13:30 02
Postitas Sander
bemarifan kirjutas:m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
Kõikidel mootoritel on oluline hea õliga sõit, mis õigel ajal vahetatud saab kui läbisõit kukub.
Postitatud: 18.01.2005 11:08 39
Postitas Svenp
Lollikindlat mootorit ei ole, sest lollid on leidlikud
M40 on kuulikindel, eeldusel, et nukkvõlli rullnookuritega variandi vastu vahetad ja hammasrihma vahetusvälbast kinni pead.
M50 on väga töökindel, aga jahutussüsteem peab laitmatult töötama, üle kuumutamist ei kannata.