1. leht 1-st

Uue põlvkonna R6 mootor (NG6)

Postitatud: 10.01.2005 17:59 22
Postitas priitv8
Loen just värsket Auto Zeitung-i ja artiklit uutest BMW mootoritest.
Järgmine 3.0 reas-kuuene (NG6) on siis mootoriehituse uus tase:
- plokk on alumiiniumi ja magneesiumi segust (mootor kaalub 161kg!)
- veepumbast selle tavalises mõttes on loobutud, nüüd juhib jahutust termilise halduse arvuti, veepump ise on elektriline!
- nukkvõllid on lõpuks siis valmistatud terastorust! hydro formed camshafts
- õlipump on ka alumiiniumist ja plastist BMW REGULATED OIL PUMP

Ja peale Mini II-e saavad sidruni ja renoo pisikesed endale BMW ja PSA koostöös valminud 4-silindrilise Bi-VANOS-e ja Valvetronicuga mootori.

Postitatud: 10.01.2005 20:14 26
Postitas Aare
Jääb vaid loota, et tootmisse pääsenu kvaliteet ja töökindlus ikka margi vääriline on. Siin neid hüpersupermootorite ämbreid ennegi kokku loetud :?

Pigem vanem ja töökindel kui uus, läbimõtlemata ja ebakvaliteetne :?

Postitatud: 10.01.2005 21:01 30
Postitas Muhv
Aare kirjutas: Pigem vanem ja töökindel kui uus, läbimõtlemata ja ebakvaliteetne :?
Aare - ma pean sulle õlle järjekindluse eest välja tegema ! :D :D

Postitatud: 10.01.2005 21:23 12
Postitas Aare
Pärast on kuskil hóndafoorumist piinlik lugeda, kui kogu lasteaeg hõiskab uue vägeva mootoriga auto recallist, et vältida mootori pilbasteks lendamist. :D

Postitatud: 10.01.2005 22:11 20
Postitas Aare
BTW, selles alumiiniumist õlipumbas pole midagi nii uut, M30 õlipump on ka mingist magneesiumisogast valmistatud, õhkkerge ja mootoripesuvannis sulas üles :shock:

Postitatud: 11.01.2005 00:07 40
Postitas priitv8
Aare kirjutas:BTW, selles alumiiniumist õlipumbas pole midagi nii uut, M30 õlipump on ka mingist magneesiumisogast valmistatud, õhkkerge ja mootoripesuvannis sulas üles :shock:
Mind huvitab rohkem see, palju seal plastikut on.