Loen just värsket Auto Zeitung-i ja artiklit uutest BMW mootoritest.
Järgmine 3.0 reas-kuuene (NG6) on siis mootoriehituse uus tase:
- plokk on alumiiniumi ja magneesiumi segust (mootor kaalub 161kg!)
- veepumbast selle tavalises mõttes on loobutud, nüüd juhib jahutust termilise halduse arvuti, veepump ise on elektriline!
- nukkvõllid on lõpuks siis valmistatud terastorust! hydro formed camshafts
- õlipump on ka alumiiniumist ja plastist BMW REGULATED OIL PUMP
Ja peale Mini II-e saavad sidruni ja renoo pisikesed endale BMW ja PSA koostöös valminud 4-silindrilise Bi-VANOS-e ja Valvetronicuga mootori.
Uue põlvkonna R6 mootor (NG6)
Uue põlvkonna R6 mootor (NG6)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!