[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Arvo, E30 esisilla kohta auto.ee-st pikem
jutt oli. Seal paar viletsat kummipuksi.
Samasuguse "nõrga" esisilla ning sama auklike
teedega (kuigi kaaluvahe on küll no offence)
läbisin ise E28-ga kolme aastaga 100 000 km
Ära vahetasin
-kõik amordid (kuigi tühi oli üks) 3500 kr
-neljast rooliotsast 3, kaks peale ostmist
igaks juhuks, ühe kuskil 20 000 pärast
-esiklotsid
-esimeste ülemiste õõtsade puksid (280 eek)
-tagasilla talapuksid (600 eek)
-tagavedrud (üks läks pooleks)1200 eek uued
-kaks korda konte
sarniirid olid pukside väljalaskeaastat
vaadates tehtud 10/85, loksuma hakkasid
neljast kaks (vasakud), peale seda kui
järgmine juht oli 10 000 otsa uhanud.
Kuna rooliotsad, munakad jms on pea samad
(otsad peakski samad olema), siis ehkki
auto kergem ei näe ma mingit põhjust iga
aasta kõike teha. Piduriketastest, ratta-
laagritest ei teadnud midagi. Mööda ääre-
kive ei ajanud, kuigi nädalavahetus lennu-
väljal oli ka tavaline asi.
Mingid 230 kr maksnud sidemi rooliotsad
on praeguseks sõitnud oma 120 000 km.
Kusjuures kõik jupid olid B-osa (oli võimalus
odavalt saada).
Ülevaatusele ei eelnenud kunagi paanilist
remonti ega närveldamist. Lihtsalt vormistamine
või paar kerget viga.
5 ei ole 7, aga sellist tohutut vahet ka ei
ole. Peale seda sai pikemalt igasugu 96-üles
autodega sõidetud ja nii vähe lagunevat ja
odavate juppidega autot pole rohkem sattunud. [/quote]
Peale õõtshoovade tagumiste pukside E30-l esisillas vist rohkem polegi ühtegi kummipuksi, need pole aga E30-l IMO nii suur probleem kui suht kiirelt koolevad đarniirid. (järgmise komplekti ostan prooviks ilmselt b-osadena mis on tunduvalt odavamad). Samas välimised rooliotsad mis olid tehasest saati all olnud olid täiesti korras, sai vahetatud kuna juba olid kõik jupid ostetud.
Tagasillas lasin vahetada hiljuti mõlemad vedrud (mõlemad pooleks) , sillapuksid, amordipuksid(laagrid) diffri, ja diffris õli ning piduriklotsid. Kokku koos tööga 2,5keeku aga tagasild oli ka krt teab mis ajast puutumata (va differ). Käsipiduri remontimisest olen juba loobunud, ketaspiduritega E30-l paras õnnetus - olen remontinud 2-l erineval autol 3x ja on mädanenud u. aastaga laiali.
Piduriketaste ja rattalaagritega pole samuti 6-l omatud bmw-l ühegagi probleeme olnud. Ülevaatuselt sain oma kergelt koliseva sillaga läbi - kõik pidavat täiesti korras olema. Alati muidugi võimalus, et asi minus

mõni teine ei paneks rohkemgi kolisevat silda tähelegi

.
AR