1. leht 2-st
Compact ?
Postitatud: 05.10.2004 15:59 14
Postitas Charly
Uurin veitsa compacti kohta.
1. kas compact on 3-seeriast ainult lühem, või on ka kitsam?
2. kas kapoti alla mahub 6 sil mootor?
3. kas on materjalide ja koostekvaliteedi poolest e36 tunduvalt kehvem?
Re: Compact ?
Postitatud: 05.10.2004 16:04 14
Postitas Märt
Charly kirjutas:2. kas kapoti alla mahub 6 sil mootor?
...neid ju toodetudki lisaks r4-le ka r6-tesid(323Ti)
Postitatud: 05.10.2004 16:21 02
Postitas pocket
compact on riistapuu mis 100% naistele mõeldes loodud, minu jaoks jääb arusaamatuks salongi kujundus -oleks nagu poolenisti laenatud vanemalt E30 -lt
Postitatud: 05.10.2004 16:28 18
Postitas Märt
compact on riistapuu mis 100% naistele mõeldes loodud
...ohoo,ma pole kuskilt lugenud ega kuulnud,et BMW oleks nii väitnud.
Minu teada olid sihiks VW Golfide jms.ritta sättimine.
Postitatud: 05.10.2004 16:30 21
Postitas kimmo
pocket kirjutas:minu jaoks jääb arusaamatuks salongi kujundus -oleks nagu poolenisti laenatud vanemalt E30 -lt
Tagasild ongi E30-lt "laenatud"

Postitatud: 05.10.2004 16:54 38
Postitas priitv8
kimmo kirjutas:pocket kirjutas:minu jaoks jääb arusaamatuks salongi kujundus -oleks nagu poolenisti laenatud vanemalt E30 -lt
Tagasild ongi E30-lt "laenatud"

Ja mitte ainult tagasild. Nagu ka Z3 juures, laenati salongis asju E30-lt, mitte E36-lt. Kusjuures see oli lähteülesandes juba nii ette antud. Ilmselt oli siis BMW-l olemas mingi laoseis või kanal vanade komponentide osas ja hinda pidi ka millegi arvelt alla suruma. Ning tõenäoliselt ka tagama, et jääks veel tuntav vahe E36 kasuks.
Aga eespool B-piilarit peaks ta üsna E36 olema.
Postitatud: 05.10.2004 17:03 12
Postitas Marko_J
mina pole siiamaani saanud aru mix see compact tehti, no offense aga see lõigatud piix minu meelest ei sobi...coupe väga ilus, sedaan ilus, universaal OK, aga see compact...ei kommenteeriks!
Postitatud: 05.10.2004 17:15 13
Postitas priitv8
Tollal neil ju 1er-it ega ka MINI veel ei olnud, aga soov selles klassis trügida küll.
Samas nüüd, peale 1er-i tulekut, on kompakti kadu kindel, ma arvan.
Postitatud: 06.10.2004 09:08 56
Postitas pocket
Mckie kirjutas:compact on riistapuu mis 100% naistele mõeldes loodud
...ohoo,ma pole kuskilt lugenud ega kuulnud,et BMW oleks nii väitnud.
Minu teada olid sihiks VW Golfide jms.ritta sättimine.
see on puhtalt minu arvamus asjast
*Tartus oli müügis 94' Shnitzer originaal tuunitud Compact ja selle kohta olid küll vaid ülivõrdes emotsioonid -valge sport nahksisu, hele armatuur, väliselt spoilaring+shnizer velg, suht edev ploomi lilla värv orig. kleebistega jne.......see ei undunud enam üldse nii väga naistekas olevat
Postitatud: 06.10.2004 13:17 08
Postitas Tauri
ega ta nüüd nii naistekas olegi.
kui me vaatame siin eestis oma mätta otsast asju siis on paljud autod mõttetud, kuid kui arvestada suurlinnade liiklust / parkimist jne. siis on lood hoopis teised. Ilma tagumikuta 3.st on suht mugavam teiste masinate vahele parkida!
Eestis peaksid enamus autod siiski jeebi kallakuga olema- aga nagu näha siis BMW mõtles meie peale-
X3

Postitatud: 06.10.2004 13:28 07
Postitas Valdek
ma ei tea kas klubis mõni Compact juba on...aga kui siiani ei olenud siis kohe-kohe peaks üks olema...eks asjaosalised ise räägivad täpsemalt...lisaks võib mainida veel et väga heade sõiduomadustega auto...lisaks väga ökonoomne...sisekujundus meeldib kordades rohkem kui e36l...aga eks ta üks maitse asi ole...
Postitatud: 06.10.2004 14:22 20
Postitas Raivo
Nii nii, sai jah üks 316 compact ära toodud.
Super, ütleks ma sõiduomaduste kohta. Välimuse kohta
veel ma seda ei ütleks, aga oma silmis aina ilusamaks muutub.
Sõidumugavus on vaat et paremgi veel kui mu eelmisel e36 320. Istub teel nagu valatud (205/60 r15) kummidega. Kõik sai poola teedel ära testitud.
Ja materjalid...minuarust täpselt sama kvaliteetsed kui "tavamudelil".
Aga eks paistab...kuidas ta siis kestab ja milliseid emotsioone ta tekitab.
Esialgu küll vaid positiivsed.
Ja eriti bensiini osas, saksast (autobaanil) kuni eestini u 2000km keskmine tuli 6.5
Põhiliselt küll naisele, aga isegi ei häbene sellega liigelda.
Postitatud: 06.10.2004 16:28 02
Postitas bemarifan
Postitatud: 06.10.2004 18:45 54
Postitas Tauri
Raivo ootan pikisilmi millal auto kohta täpsem info lugejate autode rubriiki tekib!
Postitatud: 06.10.2004 22:35 48
Postitas Raivo
Tauri kirjutas:Raivo ootan pikisilmi millal auto kohta täpsem info lugejate autode rubriiki tekib!
Homme katsun mõned pildid saada.
Re: Compact ?
Postitatud: 06.10.2004 22:37 40
Postitas Raivo
Charly kirjutas:Uurin veitsa compacti kohta.
1. kas compact on 3-seeriast ainult lühem, või on ka kitsam?
2. kas kapoti alla mahub 6 sil mootor?
3. kas on materjalide ja koostekvaliteedi poolest e36 tunduvalt kehvem?
Vastused minuarust:
1. Lühem küll, kuid millegipärast tundub eesiistmel vaat et ruumi rohkemgi olema, kui tava E36'l.
2. Jah, 323 (2.5 mootor) mudeleid toodeti.
3. Imo samad või siis gramm paremadki.
Postitatud: 07.10.2004 08:26 52
Postitas Diana
No täna saavad kõik, kes tulevad uusi liikmeid üle vaatama, ka oma silmaga ja käega seda meie uut autot kaeda
eks tal võrri mootor ole, aga mis seal ikka, peab ümber harjuma. muidu on ta väga pull putukas ja minu südame võitis ta just sellega, et bensukulu 150-ga autobahnil sõites alla 7 l/100 km tuli

võrreldes sinise 15-20 l/100 km, millega siiani liigelnud olen, on tegu tõsise muutusega minu elus. samas, sõiduomadused on tal superhead, mulle meeldib sellega rohkem sõita kui eelmise 320-ga, ainult jõudu jääb väheks. see aga avaldub rohkem maanteel, ning sinna õnneks tihti asja pole
tundub, et nüüd saan rohkem hakata shoppamas käima, nagu naistele kombeks, mitte ei kalla kogu raha bensupaaki

Postitatud: 07.10.2004 09:58 52
Postitas Aare
Diana kirjutas:
minu südame võitis ta just sellega, et bensukulu 150-ga autobahnil sõites alla 7 l/100 km tuli

Postitatud: 07.10.2004 10:45 02
Postitas Charly
Se armatuur seal sees on maitse asi muidugi.... poleldi e30 ja poolelde e36....a kuna osad veermikujupid kattuvad kah e30-ga, siis peaks ka remont lõbusalt odav olema
Postitatud: 07.10.2004 11:05 04
Postitas Raivo
Aare kirjutas:Diana kirjutas:
minu südame võitis ta just sellega, et bensukulu 150-ga autobahnil sõites alla 7 l/100 km tuli

Mitte hetkekulu...aga keskmine kulu umbes 500km Bremenist piirini. Ja et täpsem olla, siis kompuutri järgi oli keskmine kiirus umbes 93km/h, spidoka järgi kiirus kõikus umbes 130-155km/h vahel.
Saksamaalt Tallinna tuli lõpuks 6.5
Raamatus on kirjas, et 90km/h sõites peaks ta olema kas 5.7 või 5.8

Postitatud: 18.07.2005 13:46 59
Postitas compact
Tere,
endal soov osta ka 316 compacti aga oleks vaja veel infot selle kohta.
Niisiis rääkige kuidas on üleüldiselt selle auto kasutamisega igapäevaelus.
Eriti huvitaks auto kasutamine TALVEL. See on ikkagi tagaveoline ja vist pole ka veojõukontrolli.
Kuigi mootor on 1.6 tundub kiirendus 12.3 ikkagi kuidagi suur, peaks ikka midagi ala 11... olema - on keegi kiirendust mõõtnud oma autol?
Mis hinnaga on jupid? Mis kipub lagunema? Romulates vist ei leidu juppe? Kuidas on lood maanteel möödasõiduga?
jne jne - kõike auto igapäevasest kasutusest.
Variantideks oleks veel Audi Coupe, Ford Escort RS2000, VW Golf III GTI.
Postitatud: 18.07.2005 16:13 22
Postitas Charly
tee mis sa teed, a ära eskorti osta. Kolinaid ei saa IIAL välja ja rool ei asetse juhi suhtes keskel, vaid nihkes.
Postitatud: 18.07.2005 17:26 43
Postitas Imre993
Oleneb mis masti autot sa tahad. Kui sportlikku, siis on ainult esco. Sõbral oli selline ja igati hea auto. Kuid seda pead arvestama, et nii mõnigi jupp on kallim kui tavalisel escol (esituled, esibumber) Kindlasti pööra tähelepanu käigukastile, sest see on kallis lõbu kui kotti läheb ja kipub nii olema, et kotti ta läheb. Mine fast fordsi foorumisse ja sealt saad veel soovitusi. Kuid kui nende nelja vahel valida, siis kindlasti esco.
Postitatud: 18.07.2005 17:52 20
Postitas Aare
Oot, RS2000 on mingi nälginud 150 hj, mis KIIREST autost te siin räägite

Postitatud: 18.07.2005 20:31 32
Postitas e36forever
Sry, aga escort, coupe ja golf gti on taitsa erinevad autod.
Ja kui bmw , siis miks just compact, on ka 316 sedaane ja coupesid ja hind umbes sama.
1. Escort on ford.
2. Audi Coupe kohta ei oska midagi 6elda, aga naen et liiguvad , kuigi meenutab liiga palju pereautot audi 80
3.Vw 3 gti on hea auto ja odav remontida.
Ja kui tahad osta 316 compacti, siis kiirendusest küll pole motet raakida selle jaoks on alates 1.8 is mootorid.
Talveks kindlasti parem vw golf gti.
Postitatud: 18.07.2005 21:01 08
Postitas jjanno
Tere
e36forever kirjutas:Talveks kindlasti parem vw golf gti.
Põhjus?
Olen sõitnud mõlema mainitud autoga suvel ja talvel ning ei näe ühtegi põhjust talvel Golfi eelistamiseks.
jJanno
Postitatud: 18.07.2005 21:25 27
Postitas compact
Olen ise hakanud ka juba juttude põhjal Escorti mõttest loobuma, kuna see vist siiski Ford

.
Golf oleks hea valik odavuse suhtes ja ega Coupe(fwd) jupid ka väga kallid pole. Golf aga siiski on rohkem pereauto ja Couped natuke vanad.
Mis üle jääb?..BMW
Eelkõige meeldivad mulle kuulujutud selle hea juhitavuse ja ökonoomsuse kohta. Tagavedu, suurus on just paras ja 1.6 kone ajab ka asja ära.
auto24.ee järgi hinnad eestis kusagil 45k aga BMW-maa mobile.de lehe järgi on sealsed hinnad alates 25K

. Väike turismireis vist tasuks ära.
Ei ole ise kunagi Saksamaal autot toomas käinud, kuid kindalsti on seda teinud mõni BMW-foorumlane.
Niisiis kui palju läheks maksma BMW 316 compacti toomine saksast? (kõik kulud siis peale söögi)
Postitatud: 19.07.2005 08:19 55
Postitas Raivo
Loe eelnevaid postitusi ning otsi lugejate autode alt compacti teemasid.
Neid peaks seal olema.
Aga kui vähegi inimlikult tahad saksamaal ära käia ning mitte ainult enda kaasa võetud võileiba nosida, siis 10K oleks selline enam-vähem summa.
Samas ega see toomine sealt pole midagi nii roosiline, eriti, kui esimest korda minna (hea auto leidmine eelkõige).
Been there, done that.
Postitatud: 19.07.2005 11:44 05
Postitas compact
Raivo kirjutas:Loe eelnevaid postitusi ning otsi lugejate autode alt compacti teemasid.
Neid peaks seal olema.
Aga kui vähegi inimlikult tahad saksamaal ära käia ning mitte ainult enda kaasa võetud võileiba nosida, siis 10K oleks selline enam-vähem summa.
Samas ega see toomine sealt pole midagi nii roosiline, eriti, kui esimest korda minna (hea auto leidmine eelkõige).
Been there, done that.
Compacti teemad juba loetud. Vaatasin ka autolehe üht vanemat numbrit kus oli juttu auto toomisest Saksamaalt ja seal läks ka umbes 10K. Ainuke asi et ma ei oska Saksa keelt. Treileri peal peaks tulema kusagil 5K - 8k aga siis jääb ära proovisõit
Aga see pole veel kõik, riik tahab ju ka osa mu õnnest ehk siis tollimaksu. kellelgi äki andmeid, palju 94a 316 compacti eest tasuda tuleb?
Postitatud: 19.07.2005 11:57 56
Postitas Raivo
compact kirjutas:
Compacti teemad juba loetud. Vaatasin ka autolehe üht vanemat numbrit kus oli juttu auto toomisest Saksamaalt ja seal läks ka umbes 10K. Ainuke asi et ma ei oska Saksa keelt. Treileri peal peaks tulema kusagil 5K - 8k aga siis jääb ära proovisõit
Aga see pole veel kõik, riik tahab ju ka osa mu õnnest ehk siis tollimaksu. kellelgi äki andmeid, palju 94a 316 compacti eest tasuda tuleb?
Treila jah, u 7k kanti.
No ja üldiselt annab sebida ka sedasi, et treilamees viskab ise pilgu peale.
Proovisõitu ei saa tihtipeale isegi ise kohal olles teha.
Ja kuna me oleme Euroopa Liidus, siis mingit maksu otsa ei tule (ainult ark regamised 1600.- ja ülevaatus jne).

Käibekas on juba uuena ostes ära makstud.