
rohkem pilte siin --> http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=377
tuleb äkki kas 135 või 235? igatahes veidi on intercoolerit näha...

Hartge aitab mõne kopika eest mootori 380hp peale ja siis on hea kodu-töö vahet töristadaKaido S kirjutas:Igatahes - uue autona oleks kolmeliitrine topeltturbo 1. seeria koos BBSi velgedega minu puhul esmane valik - juhul, kui otsiks UUT autot. :-)
naisele seletades on tegu hädavajaliku väljaminekuga...Ilves kirjutas:Hartge aitab mõne kopika eest mootori 380hp peale ja siis on hea kodu-töö vahet töristadaKaido S kirjutas:Igatahes - uue autona oleks kolmeliitrine topeltturbo 1. seeria koos BBSi velgedega minu puhul esmane valik - juhul, kui otsiks UUT autot. :-)Ilmselt siis pole pääsu ka LSD installist, aga sinu praeguseid projekte vaadates on tegu pigem abimaterjali kategooriasse kuuluva väljaminekuga
kui hoolega vaadata siis osa tagatulest ka varjatud kujul on seal.ode528 kirjutas:esiots tundub täitsa kena, kuid tagumine pool on natuke jama. ega see vast nagunii ka lõplik variant pole! minu arust võiks naad taga katuse kumerusega midagi ette võtta, sest hetkel tundub tõesti natuke liiga passati moodi
3.5l bensukas peaks päris OK olemaAndrusB kirjutas: Arvan, et kui 1. seeria sõiduk varustada hea mootori ja järeleaidatud vedrustusega siis võib öelda et E30 on tagasi
pigem siiski 3 liitrine topeltturboga elukash82lose kirjutas:3.5l bensukas peaks päris OK olemaAndrusB kirjutas: Arvan, et kui 1. seeria sõiduk varustada hea mootori ja järeleaidatud vedrustusega siis võib öelda et E30 on tagasi
video:
http://www.worldcarfans.com/videos.cfm/ ... ries-coupe
Ku endal käib igal kolmap. Autoleht, siis seal ilusti kirjas, et:aise kirjutas:3L turbo jah. suht kena ka ja liigub kindlasti rajult