raimo_r kirjutas:e36forever kirjutas:Kütusekulu on neliveol vähemalt 2l suurem.
Remontimise osas on kõige kallimad just neliveole eripärased osad.
Näiteks kõik esisilla osad ja ka paljud tagasilla osad. Enne ostmist tuleks võimaluse korral kontroll teostada

, sest pärast võib muidu remontimine kalliks minna, aga kui auto on hästi hoitud, siis ei ole "järje pidamine" kallis. Piltide järgi tõmbab kõige rohkem see hõbedane

millised need kallid tagasillaosad on ? ka esisillas on kallid ainult esiamordid, mis on nivooanduritega aga ka sellest probleemist on maarjamaal jagu saadud.
see kütusekulu on ka väga umbmäärane asi.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=alpina
sellest minu masinast rääkides, on kõik sillajupid vahetatud, tutikad esiamordid jne. tööd tellisin tartus united motorsis, võid neilt küsida, töökoja juhataja teabväga hästi seda masinat, et masin on tehniliselt pro.
muud jubinad lähevad enamus tavalise E34 omad.
kütusekulu on praegu talvel linnas 14 sajale (palju töötab ju kohapeal tühikäigul, et masinat soojas hoida. suvel võttis linnas 12 sajale (hallo, noh kus need mehed nüüd on, kes ütlevad et nende E34 võtavad linnas ikka vähem, no oma 9-10 liitrit sajale

). maanteel võtab autopiloodiga, aegaajalt kiirendades möödasõite tehes 8 sajale, mõõtsin tallinn-tartu teel). kui sul tõsisem huvi, siis võid vaatama tulla, aga mitu päeva on vaja ette teada, sest masin võib kuskil sõidus olla (igapäeva kasutuses)
siin ka üks minu auto kuulutus ja veidi inffi:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... highlight=
offtopic:
ei saa aru neist tegelastest, kes ostavad näiteks 50 kiloga e34. seejärel hakkab jube tuunimine. mingid ägedad veljed 10 kilo, laia neeruga kapott, siis uuema armatuur, vinge tuuning sumba, mõni ihkab veel nahksisu , no kõik ei meenu hetkel. lisaks siis veel remondib autot paari kümpi eest. lõpphinnaks tuleb ta auto hinnaks ikkagi umbes 7o-100 eeku. müüma läheb, siis saab ikka ainult turuhinna. palju õnne! ma ei oska muud soovida
veel fännidest + haruldastest ja klassikalistest bemmidest:
muide, rääkisin hiljuti ühe sakslasega, ta ka mingi saksamaa bemmi klubi liige (alpina see vist polnud). too ütles, et ega ainult eestis pole sellised kõvatajad, kes ohivad, et ooo klassika, sellist tahaks, selle ma ostan omale teiseks autoks.....Alpina (või M5, või siis mis tahes vanad klassikalised bemmid, mida on üüber hästi kuskil hoitud ja mis kõik originaal ja mis on perffektselt hoituna). seal samasugune kaader. et kui lõpuks auto ostab siis ostab ikka aasta arvu võimalikult "viimase mudeli"
ps. ei taha et ükski foorumlane mu teksti isiklikult võtab. avaldasin vaid arvamust ja lisasin sinna juured ühe saksa bemmi klubi jutu