1. leht 1-st
M3 E36 Euro versus M3 E36 US
Postitatud: 14.12.2005 14:26 48
Postitas Aaro
Tekitaks siis siia sellise teema.
Mis hea pärast pidi tegema BMW erinevate turgude jaoks erinevaid M mudeleid?
Mootorite litraas ju sama aga võimsuse näitajad trastiliselt US kahjuks. US mudelitel siis lihtsalt peal tuunitud 325i ja 328i mootorid

Kütuse kriisist vist USA-s ei räägitud .... või siiski? Või olid tõelised "EURO" M-id ameeriklastele liiga kibedad pillid?
Erinevusi on veel teisigi, millest kõige huvitavam, et US variandil on pehmem vedrustus.
Oskab keegi veel midagi lisada?
Postitatud: 14.12.2005 15:59 20
Postitas priitv8
Põhiprobleem ikka USA-s kehtivad rangemad saastenormid.
Re: M3 E36 Euro versus M3 E36 US
Postitatud: 14.12.2005 19:42 39
Postitas Muhv
kalju kirjutas:
Oskab keegi veel midagi lisada?
Esituled
Postitatud: 15.12.2005 14:31 39
Postitas AARE540
Olen suht kindel, et välimuse poolest ka tagaluuk erinev- olen suht kindel, et seal nö eurom66dus numbreid ei ole, seega ka numbri ava väiksem.
Postitatud: 15.12.2005 15:45 30
Postitas Aaro
AARE530 kirjutas:Olen suht kindel, et välimuse poolest ka tagaluuk erinev- olen suht kindel, et seal nö eurom66dus numbreid ei ole, seega ka numbri ava väiksem.
Tagaluugil ainult numbri kinnitused teised, luuk ise sama
http://www.data.bmrparts.com/QImages/A3 ... 1300_1.jpg
Postitatud: 16.12.2005 19:31 22
Postitas AARE540
Minu meelest ikka osadel on väike auk, aga samas... ähh las olla, kes neid asju k6iki teab

Postitatud: 16.12.2005 21:20 14
Postitas Relk
5 seerial on väike aga kolmesel suur. Vaatasim kumneid kuulutusi. Huvitav miks nii tehti?
Postitatud: 17.12.2005 04:26 14
Postitas meph
Kokkuhoiu mõttes?
Ja vedrustus US mudelitel pehmem selle pärast, et ameeriklastele istuvad kaarikud:)
Postitatud: 18.12.2005 14:07 08
Postitas AARE540
Ses suhtes n6ustun mephiga- kuidas sa kalju ise selle peale ei tulnud

Postitatud: 18.12.2005 15:41 23
Postitas Relk
Isegi alati imestanud kuidas need USA autod kurvis ümber ei lähe. Ja vanematel veel eest üks suur diivan millest peab küünte ja hammastega kinni hoidma.
Postitatud: 18.12.2005 16:10 45
Postitas AARE540
Selle vältimiseks, Relk, pannaksegi ette 3 matsi istuma, kes ise üksteisele külgtoe eest on

Postitatud: 18.12.2005 16:24 12
Postitas Relk
AARE530 kirjutas:Selle vältimiseks, Relk, pannaksegi ette 3 matsi istuma, kes ise üksteisele külgtoe eest on

Aa, ja mina mõtlesin miks nende naise alati 150+kg on - külgtugi.

Postitatud: 18.12.2005 17:29 19
Postitas meph
Samas vaadates keskmist usa toodangu kaarikut... well... need saavadki ainult otse sõita ju

Ja miks mitte otse kulgeda nagu ladaga... õõtsudes ja auke tundmata

Postitatud: 18.12.2005 17:52 05
Postitas toom
ladaga ei pea alati otse sõitma, põdratestis sai ta hea tulemuse ju
Postitatud: 18.12.2005 19:25 30
Postitas AARE540
Peaks mainima vahepeal, et asi hakkab minema nagu sr foorumis juba, pealkirjas on M3, aga jutt on juba ladadest. No tore on
