1. leht 1-st

Auto amortide jäikus

Postitatud: 21.11.2005 23:18 11
Postitas darkking
Teadsin küll, et autol on all väga head amordid ja vedrud (sport siis), aga et kohe nii huvitavalt see välja paistis.
Nimelt hakkasin talvekumme alla panema, kruvisin siis esimese ratta juurest auto üles, vahetasin rehvi ära ja siis tagumise kallale. Sain vaevalt mõned tõsised tungi keeramised teha, kui esimene ratas maast lahti rebis, ja siis natsa veel ning korraga oli terve üks kylg siis minu käsutuses. Seda aint tagant tõstes.
Pilt

Postitatud: 21.11.2005 23:44 56
Postitas Milbuck
mis seal imestada kui sa tagaratta maast pool meetrit õhku kerid

Postitatud: 21.11.2005 23:48 13
Postitas darkking
kui see sinu arvates pool meetrit on siis tõesti
PS! nagu ma ütlesin tõusis enne esimene, siis tagumine ratas

Postitatud: 21.11.2005 23:52 50
Postitas MairoG
Noo kuule see on ju BMW, mis seal ikka imestada :D :D :D .

Postitatud: 22.11.2005 00:02 32
Postitas kiire-lauri
mul golfil ka keeran ennem poldid lahti ja siis tõstan kas eest või tagant tungiga üless ja ongi kõik.Mina arvan ,et jäik vedrustus igatahes parem kui stock

Postitatud: 22.11.2005 09:38 08
Postitas AARE540
Mul sama teema, ühte ratast üles tõstes (muidugi nats rohkem vast) tõuseb ka teine üles, see veel seda huvitavam, et E34 ju jupp maad pikem :)

Postitatud: 22.11.2005 10:22 27
Postitas Aare
Terve auto külje tõustmine ühest nurgast tõstmisel sõltub stabikate jäikusest/nende olemasolust, mitte vedrudest.

Postitatud: 22.11.2005 11:04 48
Postitas AARE540
Teatud maale vast jah, aga kui ikka tung on piisavalt pikk (vähemalt E34 tung on üsna pika käiguga) ja vedrud lühikesed siis idee järgi sõltub ju ka vedrudest :roll:

Postitatud: 22.11.2005 11:08 52
Postitas Aare
kui sild saab rohkem alla tulla kui vedru, siis tuleb vedru lihtsalt lahti. Sest ta ei ole teadupärast millegagi kinnitatud amordipadja/püstiku külge.