1. leht 1-st
750 e38 vs 850
Postitatud: 02.10.2005 03:47 44
Postitas bemarifan
kas v.a mootori juppide ka muude juppide ühilduvust on? ja kui keegi viitsiks üles panna e38 ja 850 kulvate osade hinnad, sarniirid, rooliotsad jne
Postitatud: 02.10.2005 05:56 21
Postitas e36forever
Vanem, ehk 1989-1993(1994?) aasta mudel baseerub 750 e32-l, st paljud sillaosad ja mootor ühilduvad. Aga nt. käigukast on täitsa erinev ja sama kehtib ka kõikide keredetailide kohta

Postitatud: 06.10.2005 21:57 07
Postitas bemarifan
kas kellelgi muidu mingeid kogemusi on 850 ga vöiks veits pajatada sellest autost, kuna plaanis valida 2 auto vahel 850 või 740 e38
Postitatud: 07.10.2005 08:43 47
Postitas siim528
mis siin enam valida. seitsmene ikkagi lux masin. kaheksane aga sportlik. kumba sul rohkem vaja läheb kas sportautot või luxautot. Ise valiksin loomulikult seitsmese
Edu ostmisel.
Postitatud: 07.10.2005 09:49 44
Postitas priitv8
Huvitav, millest küll see sportlik imago E31 juures? Tegemist on ikkagi ju GranTurismoga, e. mugava maanteeneelajaga. Mingi sportauto see küll pole. Omateada olen ma siia juba korra postitanud ühe "850 Buyer's Guide", uuesti enam küll tegema ei hakka.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=38350#38350
Postitatud: 07.10.2005 10:05 50
Postitas Tom
priitv8 kirjutas:Huvitav, millest küll see sportlik imago E31 juures? Tegemist on ikkagi ju GranTurismoga, e. mugava maanteeneelajaga. Mingi sportauto see küll pole. Omateada olen ma siia juba korra postitanud ühe "850 Buyer's Guide", uuesti enam küll tegema ei hakka.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=38350#38350
Kas sa ei teadnudki, et kui autol on 2 ust on see jube metsiks rinka relv???

Postitatud: 07.10.2005 10:09 48
Postitas priitv8
Tom kirjutas:Kas sa ei teadnudki, et kui autol on 2 ust on see jube metsiks rinka relv???

My bad!
Aga välimus on tall küll selline, et võiks isegi Lamboks pidada.
Tegelikult ainuüksi välimuse pärast valiksin E31 iga kell enne E38-t. Kui ta ainult nii krdi ebapraktiline poleks (minu jaoks).
Postitatud: 07.10.2005 21:33 58
Postitas bemarifan
ise vaatan just 850 selle pärast et selle hind just nii kiiresti ei kuku ja tänavapildis just ei figureeri ja nii palju ma ka nagu aru saanud et eriti sport autks päris pidada ei saa väib olla oplääd calibra kärval ta küll sport ja ma nagu jälle poissmees ka et mul suht suva kui suur see auto on , alguses vaatasin ainult e38 aga e38 hakkab muutuma vaikselt uueks rahva autoks nagu e34 gi, mind huvitaks näiteks see et mida ma peaks näiteks v12 mootori juures vaatama et ostmisel piix ei kukus omadega
Postitatud: 08.10.2005 10:54 43
Postitas Tauri
Ka mina valiks sinu asemel igaljuhul 850 ja mugav inimene nagu ma olen siis ATM kastiga.
Hind 800 sel kindlasti ei kuku ja kui oskad seda piisavalt kaua korralikult hoida siis võib hind isegi tõusta!
Postitatud: 08.10.2005 13:48 34
Postitas priitv8
Alati jääb veel võimalus osta omale 840Ci, veel parem kui M62B44 mootoriga isendi leiad.
Postitatud: 17.11.2005 11:51 24
Postitas AARE540
Netis kolades hakkas silma üks huvitav pilt, nimelt see-
töötava 850i mootori peal serva peal püsti 2eurone münt

, see peaks siis olema tõestus V- mootorite töötamise sujuvusest

Postitatud: 17.11.2005 12:03 31
Postitas jjanno
Tere
AARE530 kirjutas:
Ning uskumatutele ning photoshopi sõpradele on seal lehel olemas ka video sama mündi seismise kohta.
http://www.e31.net/videos_e.html
jJanno
Postitatud: 17.11.2005 12:13 28
Postitas AARE540
Just- kuigi miskipärast ei tulnud videod mul lahti- seepärast panin pildina...
Postitatud: 17.11.2005 18:06 38
Postitas bemarifan
olen näinud jah seda, ja see sama asi tehti minu meelest auto käivitamisega ka ära
Postitatud: 17.11.2005 21:52 41
Postitas priitv8
Läinud suvel sai E66 760iL peal ise sama trikki 5-kroonise mündiga proovitud ja koduvideossegi võetud. Töötab, ainult ventikas tahaks selle raha lihtsalt pikali puhuda.
Postitatud: 17.11.2005 22:24 04
Postitas AARE540
Kas see mitte E65 pole?
Postitatud: 17.11.2005 22:30 00
Postitas jjanno
Tere
AARE530 kirjutas:Kas see mitte E65 pole?
Oli vist E65 normaalne kere ning E66 L versioon? Vanasti kasutati murdudega tähistusi (näiteks E30/5) tänapäeval aga erinevaid koode erinevate kerede jaoks.
jJanno
Postitatud: 18.11.2005 09:32 20
Postitas priitv8
Jep, nüüd on igal keremodifikatsioonil oma kood:
E60 - 5 sedaan
E61 - 5 touring
E63 - 6 coupé
E64 - 6 cabrio
E65 - 7 sedaan
E66 - 7 sedaan langversion
E67 - 7 sedaan protection
E90 - 3 sedaan
E91 - 3 touring
Postitatud: 18.11.2005 09:49 03
Postitas AARE540
Asi tükk maad selgem, natuke jälle vaja ajukäärusid rakendada, et asi meelde jääks
