1. leht 2-st

1995a coupe - 318is (103kw) vs 320 (110kw) ?

Postitatud: 26.09.2005 14:51 51
Postitas scratch
Kes oskab nõu anda, milline motor on parem ? ja miks !

Postitatud: 26.09.2005 14:59 02
Postitas Tauri
sellest siin ka varem juttu olnud, kuid otsustama pead ise!

1.8 is (2 nukaga) 4 pütane mootor.

2.0 6 pütane 24 klapiline mootor!

reeglina suurem mootor peab paremini vastu- samas ei saa öelda, et 1.8 is mootorid halvad oleksid!

minuteada peaks 1.8 is linnasõidul erksam olema kui 2.0 ja maanteel on jälle 2.0 jõulisem!

Postitatud: 26.09.2005 17:41 35
Postitas scratch
.... aga kumb nendest võtab rohkem bensu?

Postitatud: 26.09.2005 17:51 47
Postitas Toomas
scratch kirjutas:.... aga kumb nendest võtab rohkem bensu?
iS teemadel siin foorumis kõvasti juttu olnud ja ka võrdlusi teiste mootoritega [otsing abiks]. Erinevaid teemasid lugedes peaksid saama väga hea ülevaate - lisaks tasub lugeda teemasi Lugejate autode all, ka seal on harivat informatsiooni suurel hulgal (erinevaid plusse ja miinuseid).

Kütust võtab ikka 2 liitrine mootor rohkem kui 1,8 liitrine. Pigem soovitan valida 1,8is ja 2,5 liitrise mootori vahel, kuna 2-e ja 2,5 liitrise küttekulul ei tohiks enam suurt vahet olla ja 2,5 astub teadagi magusamalt edasi.

Ise langetasin valiku 1,8is kasuks, just kütuse kulu ja mineku hea suhte pärast. Soovi korral saad pikemalt lugeda lugejate autode alt.

Postitatud: 26.09.2005 17:53 37
Postitas Silwer
Kütusekulu küll ei ole antud aga võib olla aitavad otsustamisel need asjad:

320i: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=56342

318is: http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=56353

Postitatud: 26.09.2005 18:01 54
Postitas MairoG
2.0 peaks nagu rohkem bensu võtma sest 2.0 bensu kulu on ju peaaegu et sama või siis täiesti sama mis 2.5-l, kuid 1.8 on ju ökopill.
Minul võtab 1.8 sajale umbes 6.5 - 7.5 liitrit - oleneb kuidas vajutan :D
Kuid siiski ega 1.8 - 2.0 - 2.3 - 2.5 kütusekulu väga erinev polegi, kui sõita 90km/h, aga kui juba sõidad kiiremini, kui 90km/h, siis võid kindel olla, et suuremate mootoritega autol kütusekulu numbrid ju erinevad kõvasti.
Siit ka väike näide 1.8 kütusekulu ei erine 5 liitrisega palju (umbes liiter - poolteist rohkem vist) kui sõidad 90km/h. Niipea kui juba kiirendama hakkad, siis numbrid erinevad ikka väga tohutult. 5 liitrise mootoriga on KEEGI SIIS FOORUMIST kiirendades saanud 230 liitrit sajale kilomeetrile.

Keegi targem võiks mind parandad kui palju eksin. ;) saaksin ka ise targemaks.

Postitatud: 26.09.2005 18:16 14
Postitas scratch
Suur tänu kõigile vastuste eest,
Nüüd hakkan edasi uurima, kuigi veel tahaks küsida, milline motor Teie arvates on kõige mõistlikum coupe jaoks? Arvestades sellega et ta on kergem kui teised muudelid.

Postitatud: 26.09.2005 19:23 38
Postitas Suur
Kui samas tempos kiirendada, siis ei lähe need numbrid nii erinevaks. Kui 1,8 seljas peab päris vihaselt sõtkuma, et möödasõiduks vajalik kiirendus saada, siis 5 liitrisega ei pea isegi kickdown'i lööma. 2,5 ja 1,8 oleks ehk võrreldavamad näited, mõlemad on määratud ikkagi sama keret vedama.

Postitatud: 26.09.2005 20:30 58
Postitas meph
Oleneb mida sa selle coupe'ga teha tahad. Niisama linnavahel täristamiseks kõlbab 1.8 ka. Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema. Küttekulu is'i ja 2.5 vahel ka väga drastiline ei tohiks olla. Maanteel 2.5 võtab 8 liitri kanti ja linnas mina saan tavaliselt 10-11 liitriga hakkama.
Ringrada sõites jääb kulu kusagile 20-25 liitri kanti sajale :)

Postitatud: 26.09.2005 21:10 07
Postitas Silwer
2,5 on õige valik ja seda isegi automaadi otsas.

Postitatud: 27.09.2005 08:20 07
Postitas scratch
Tänan veel üks kord,
Siis otsustasin valida auto mitte motor, selles mõttes, et hakkan vaatama kõigepealt millises olukorras on auto, milline läbisõit, ja tootmis aasta, aga mitte seda milline motor seal sees on.

Kes teab kui vastupidavad need e36't, kas 1995 aastaga, ja 200 000km läbisõiduga auto võib sõidu rõõmu kinkida või ainult remondi kulud?

Postitatud: 27.09.2005 08:53 58
Postitas Tauri
95 aasta auto peabki olema sõitnud 150 000 - 200 000 km :!: Kui mõni autoplats müüb sulle 95 aasta masinat mis on sõitnud 120 000 siis suuretõenäosusega oled petta saanud!

Postitatud: 27.09.2005 10:08 05
Postitas Silwer
Nii vanat autot ostes läbisõitu ei vaadata...

Postitatud: 27.09.2005 13:16 31
Postitas meph
Tõesti... tähtis on tehniline seisukord, mitte läbisõit. Minul näiteks ei ole vähimatki õrnaaimu palju mu auto kere või mootor läbi sõitnud on ja see ei lähe mulle korda ka, kuna ma tean, et mõlemad on tehniliselt korras.

Postitatud: 27.09.2005 13:48 07
Postitas Suur
Minu autol oli ostes ees 340000 ja selle puhul ma julgen enam-vähem kindel olla, et pole keritud. Tegemist 1991. aasta autoga. Vanal autol (sama aasta) oli müües sama nr ees, viimane 100000 minu poolt nelja aasta jooksul sõidetud.

Postitatud: 27.09.2005 14:00 39
Postitas Toomas
meph kirjutas:Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema.
Viimasel tehnoülevaatusel käies küsisin ka kaalujaotuse kohta - ülevaataja vaatas ja samas imestas, et tagumine ots on 20 kg raskem, kui esimene :shock:
Et kui nüüd 2 inimest autosse ette istuma panna, kes paiknevad auto keskosast mõnevõrra eespool, siis peakski kaalujaotus 50-50 tulema.
Mootoriks siis autol ikka 1,8iS. Ehk oskab keegi veel kommenteerida kaalujaotuse teemat!?

Postitatud: 27.09.2005 18:38 39
Postitas scratch
Kes oskab nõu anda,
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.

Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?

Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?

Postitatud: 27.09.2005 19:51 37
Postitas Tauri
Toomas_K kirjutas:
meph kirjutas:Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema.
Viimasel tehnoülevaatusel käies küsisin ka kaalujaotuse kohta - ülevaataja vaatas ja samas imestas, et tagumine ots on 20 kg raskem, kui esimene :shock:
Et kui nüüd 2 inimest autosse ette istuma panna, kes paiknevad auto keskosast mõnevõrra eespool, siis peakski kaalujaotus 50-50 tulema.
Mootoriks siis autol ikka 1,8iS. Ehk oskab keegi veel kommenteerida kaalujaotuse teemat!?
kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist :) )

Postitatud: 28.09.2005 09:06 51
Postitas Tarmo
Um ist saab infot küll vin koodi järgi, aga seda saab ainult auto omanik.
Kuigi ma seda ei tea kui auto polegi arvel või on just saksast toodud kuidas nad siis käituvad.

Helista UM i ja uuri järgi

Postitatud: 28.09.2005 09:58 41
Postitas priitv8
Tauri kirjutas:kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist :) )
Kiire kokkuvõte:

Kood: Vali kõik

M42B18 (184S1)  98.0kg
M44B19 (194S1) 101.5kg
M50B20 (206S2) 137.2kg
M52B20 (206S3) 116.0kg
Nii et vahe ulatub 40kg-ni (+40% M42 kaalust).

Postitatud: 28.09.2005 10:01 44
Postitas Silwer
priitv8 kirjutas:
Tauri kirjutas:kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist :) )
Kiire kokkuvõte:

Kood: Vali kõik

M42B18 (184S1)  98.0kg
M44B19 (194S1) 101.5kg
M50B20 (206S2) 137.2kg
M52B20 (206S3) 116.0kg
Nii et vahe ulatub 40kg-ni.
Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20, M30 ja ka E36 / E46 M3 mootorite kohta?

Postitatud: 28.09.2005 10:02 40
Postitas priitv8
Silwer kirjutas:Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20 ja M30 mootorite kohta?
Loomulikult, millised litraažid huvitavad?

Postitatud: 28.09.2005 10:09 36
Postitas Silwer
priitv8 kirjutas:
Silwer kirjutas:Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20 ja M30 mootorite kohta?
Loomulikult, millised litraažid huvitavad?
M20 - 2,5 / 2,7
M30 - 3,4
E34 M5 3,6
E36 M3 3,2
E46 M3 ?

Postitatud: 28.09.2005 10:19 22
Postitas priitv8

Kood: Vali kõik

M20B20 (206KA) 115.0kg
M20B23 (236EB) 114.0kg
M20B27 (276KA) 117.0kg
M20B25 (256K1) 119.0kg
M30B30 (306K1) 134.0kg
M30B34 (346KB) 137.0kg
S38B36 (366S1) 152.0kg
S38B38 (386S1) 149.9kg
S52B32 (326S1) 154.0kg
S54B32 (326S4) 147.5kg

Postitatud: 28.09.2005 10:39 36
Postitas Silwer
OT: Aitähh. Siin tundub et on seda mõtlemisainet küll, iseasi on muidugi see et kas see 35kg lisakaalu esisillal on probleem või mitte aga ehk seda võib mõnes teises teemas arutada...

Postitatud: 28.09.2005 17:23 12
Postitas tmw
scratch kirjutas:Kes oskab nõu anda,
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.

Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?

Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?
Tere Scratch

Tee mõne korralikuma isendiga proovisõit ja siis peaks ju sinu enda eelistused selgusele saama. Kui hakkad Saksat avastama siis arvan, et ka Eestis on isegi vahest korralikumaid kui Saksas autosid pakkumisel. Lihtsalt varu aega ja hoia silmad - kõrvad lahti.

Tervitades

tmw

Postitatud: 28.09.2005 17:49 49
Postitas scratch
Millised on selle mudeli kõige nõrgemad kohad, mida tuleb kindlasti kontrollida ja mis moodi, või oleks targem lasta seda teha mingis auto servises. Kui servises siis millises, ja tahaks teada kui palju seda võib maksta, lihtsalt näideks.

Tänan vastuste eest.

Postitatud: 28.09.2005 18:29 43
Postitas Tauri
kõige lollikindlam on UM !

kui ostad tallinnast siis võid ka westlandis lasta veermikut kontrollida ja kohe kõrval autodiagnostikas ka mootorit vaadata!

Postitatud: 28.09.2005 21:43 14
Postitas ruut
Tarmo kirjutas:Um ist saab infot küll vin koodi järgi, aga seda saab ainult auto omanik.
mõni aasta tagasi sai um-st infi reg numbri järgi ja ei olnud omanik. tundsin huvi ühel tallina automöögiplatil oleva masina vastu. sain mitu lk väljatrükki. aga ajad on võibolla muutunud

Postitatud: 30.09.2005 10:11 48
Postitas Raivo
priitv8 kirjutas:

Kood: Vali kõik

M20B20 (206KA) 115.0kg
M20B23 (236EB) 114.0kg
M20B27 (276KA) 117.0kg
M20B25 (256K1) 119.0kg
M30B30 (306K1) 134.0kg
M30B34 (346KB) 137.0kg
S38B36 (366S1) 152.0kg
S38B38 (386S1) 149.9kg
S52B32 (326S1) 154.0kg
S54B32 (326S4) 147.5kg
Sinna lisandub siis käigukasti kaal eks?
Näiteks M60 kaalub ca 210kg?
http://www.bmwworld.com/engines/m60.htm