1. leht 1-st
BMW 550i Usu või mitte?
Postitatud: 23.09.2005 20:30 55
Postitas Zander
BMW 550i
Kas järgmisena 565i?
550i 4.8 i (270 kW) 4799 cmŗ 937 000.- EEk-i
Mootor
Kütus bensiin
Mootori maht (l) 4.8 i
Mootori maht (cmŗ) 4799
Silindreid V8
Silindri läbimõõt (mm) 93,0
Kolvikäik (mm) 88,3
Võimsus(hj / kW @ rpm) 367/270 @ 6300
Pöördemoment (N/m @ rpm) 490 @ 3900
Surveaste 10,5:1
Dünaamika
Max kiirus (km/h) 250
Kiirendus 0-100 km/h (s) 5,5 (5,6)
Kütusekulu (l/100 km)
- linnas 16,4 (15,9)
- maanteel 8,0 (7,8)
- keskmine 11,1 (10,8)
Co2 pääst (g/km) 267 (260)
Veermik, jõuülekanne
Käigukast 6-k manuaal
(6-k automaat)
Vedavad rattad tagavedu
Veljed 7,5jx17 kergmetall
Rehvid 225/50 R17 94W
Kere
Keretüüp sedaan
Istekohti 5
Uste arv 4
Mõõdud
Pikkus (mm) 4841
Laius (mm) 1846
Kõrgus (mm) 1468
Teljevahe (mm) 2888
Rööbe ees (mm) 1558
Rööbe taga (mm) 1582
Kaalud, ruumid
Tühimass (kg) 1660
Kandevõime (kg) 560
Lubatud kogumass (kg) 2220
Lubatud esitelje koormus(kg) 1070
Lubatud tagatelje koormus (kg) 1235
Lubatud katusekoormus (kg) 100
Piduriga haagis (kg) 2000
Pidurita haagis (kg) 750
Kütusepaak (l) 70
Pakiruumi suurus (l) 520
Postitatud: 23.09.2005 20:33 02
Postitas priitv8
Noh, 548i poleks lihtsalt sama uhkelt kõlanud!
Muidu sama mootor, mis uuel 750-l.
Postitatud: 23.09.2005 21:19 33
Postitas tr22nsmees
samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.
560i oleks muidugi päris raju olnud.

Postitatud: 24.09.2005 12:08 21
Postitas Tom
tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.
560i oleks muidugi päris raju olnud.

V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Postitatud: 24.09.2005 19:12 11
Postitas tr22nsmees
V12 mahub ka E34 kapoti alla suurepäraselt ära, usu mind, tean omast käest
Aga igasugused hooldamised on küll suht rasked sellisel juhul.
Postitatud: 05.10.2005 23:14 59
Postitas MairoG
Tom kirjutas:tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.
560i oleks muidugi päris raju olnud.

V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kas veame kihla et mahub
Kui juba E30 kapotialla mahub 750i mootor ära mis on ju ka 5.0-5. ... liitrit V12.
Vihjeks klikka siia peale
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16010
Ega siis E34 kapotialune väiksem küll ei ole, kuigi ma olen 100% kindel et nendel E30-tel suurendati kapotialust.
Postitatud: 06.10.2005 09:04 32
Postitas Tauri
MairoG kirjutas:Tom kirjutas:tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.
560i oleks muidugi päris raju olnud.

V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kas veame kihla et mahub
Kui juba E30 kapotialla mahub 750i mootor ära mis on ju ka 5.0-5. ... liitrit V12.
Vihjeks klikka siia peale
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16010
Ega siis E34 kapotialune väiksem küll ei ole, kuigi ma olen 100% kindel et nendel E30-tel suurendati kapotialust.
lugesin kunagi ühe sellise E30 saamisloo läbi ja kui ma ei eksi siis vahetati ainult sild ära ja kogu ülejäänud kapotialune kola koliti pagassi!
Postitatud: 06.10.2005 09:21 31
Postitas Tom
MairoG kirjutas:Tom kirjutas:tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.
560i oleks muidugi päris raju olnud.

V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kas veame kihla et mahub
Kui juba E30 kapotialla mahub 750i mootor ära mis on ju ka 5.0-5. ... liitrit V12.
Vihjeks klikka siia peale
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16010
Ega siis E34 kapotialune väiksem küll ei ole, kuigi ma olen 100% kindel et nendel E30-tel suurendati kapotialust.
Ma tean, et mahub, aga proovi seal kasvõi küünlaid vahetada, siis näed miks see nii väga hea mõte pole.
Inimesed ei ostaks endale BMW'd mille iga väiksem hooldus kümneid tuhandeid maksab, selleks et koguaeg tuleb mootor maha tõsta.
Postitatud: 06.10.2005 09:36 59
Postitas Aare
Kui autol ei pääse küünaldele hästi ligi, siis selleks puhuks on leiutatud plaatinaküünlad, mille eluiga küünib praegu juba 160 000 kilomeetrini.
750 küünalde vahetus pole midagi nii ilmvõimatu, lihtsalt õige tööjärjekord ja õiged riistad on vaja - nagu enamike bmw-de juures