1. leht 2-st
BMW vs Subaru
Postitatud: 12.08.2005 12:30 42
Postitas Relk
Teadjad mehed. Kes oskab öelda kummal autol oleks nina ees, kui joonele panna Subaru Leagcy 2,5 automaat (2005 aasta mudel) ja BMW 523i steptronic (98 aasta mudel)?
Võttes arvesse kw'sid, Nm, käikude arvu, auto kaalu ja ka seda et Legacy on neliveoline jne. Mis see reaalne tulemus olla võiks?
Subaru info siin:
Subaru Legacy specs
Ei taha siin võrrelda kumb on parem auto vaid lihtsalt kiirendus omadusi neil kahel.
Postitatud: 12.08.2005 13:22 29
Postitas Anc
puhtalt juhis kinni.
märjal/libedal pinnal aga arvatavasti subaru. korraliku rehviga kuival sellel eelist pole.
Postitatud: 12.08.2005 13:23 42
Postitas Relk
Arvad? Kui palju see automaatkastiga sõitmine juhist oleneb. Kui on täiesti kuiv asfalt, siis vist ei käi kummagi ratas ringi. Või mis?

Postitatud: 12.08.2005 13:44 22
Postitas Anc
automaatkastiga ei käi ratas all ringi?
piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.
ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.
Postitatud: 12.08.2005 13:45 13
Postitas ArgoV
Relk kirjutas:Arvad? Kui palju see automaatkastiga sõitmine juhist oleneb. Kui on täiesti kuiv asfalt, siis vist ei käi kummagi ratas ringi. Või mis?

Juhist oleneb kohaltliikumise hetk. Kastil on mingi viivitus ikka sees ja see milliste pööretega ning kui kiiresti kohalt minema saad, on küllaltki juhi teha. Edasine vist enam palju juhist ei sõltu...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia...
Ise paneks panuse BMW peale. Nelivedu peaks ikkagi kiirendusele pisut pärssivalt mõjuma...
Postitatud: 12.08.2005 13:52 08
Postitas Anc
ma seda mõtlesingi et eelis ainult libedal. muus osa suht sama, üle 1-2kw see nelivedu ikka ei röövi. või neelab kümnete kaupa?

Postitatud: 12.08.2005 13:55 22
Postitas Relk
Ok. Juba parem. Aga kui nüüd oletada, et mõlemad on väga väga head juhid mitte nagu mina, siis puhtast tehnilisest küljest kumb oleks eest.
Postitatud: 12.08.2005 13:58 18
Postitas Anc
vt tehase kiirendusandmeid. as simple as that. parim pakkumine. aga mine käi streetrace'il siis saad ehk teada:P
Postitatud: 12.08.2005 14:00 29
Postitas Relk
Mis on 523'e tehase näitaja 0-100?
Postitatud: 12.08.2005 14:05 23
Postitas atec
98a automaat peaks olema 9.6
Postitatud: 12.08.2005 16:07 50
Postitas priitv8
ArgoV kirjutas:...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia...
BTW bemmi Motronic saab Su kiirendamisesoovist aru ja annab selleks hetkeks kompressori tagant ära.
Päris uutel käib kompressor küll kogu aeg ringi, aga koormus võetakse tal vist siiski tagant, et takistus minimaalne oleks.
Postitatud: 12.08.2005 16:08 43
Postitas priitv8
Anc kirjutas:üle 1-2kw see nelivedu ikka ei röövi. või neelab kümnete kaupa?

Pluss kaalulisa.
Postitatud: 12.08.2005 16:51 44
Postitas ArgoV
priitv8 kirjutas:ArgoV kirjutas:...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia...
BTW bemmi Motronic saab Su kiirendamisesoovist aru ja annab selleks hetkeks kompressori tagant ära.
Iga päevaga targemaks...

Postitatud: 12.08.2005 17:29 52
Postitas acid
0-100 peaks subaru siis kiirem olema,9,3 kui uskuda seda mis üleval kirjutati bmw 9,6-.Ega ma isegi 100 prossa kindel pole et subarul selline kiirendus leidsin netist mingid andmed aga kahjuks prantsuskeelsed aga nii palju kui aru sain siis just 2,5 automaat 0-100 km/h 9,3 sec
Väike lõik eelmise aasta ajakirjandusest :
Euroopa eliitautode D segmenti, kus varem olid kuningateks BMW 3-seeria, MB C-klass, Audi A4, Saab 9-3 ja Volvo S60, on paari aasta jooksul tunginud Mazda6, seejärel Honda Accord, nüüd aga neljanda põlvkonna Subaru Legacy.
seda lugesin siis
http://www.car.ee/testdrive/2004-11-16/ ... utback/ee/
Ma võrdleks ka 2005 aasta 325i E90 siis saaks subaru haledalt lutti selle kiirendus 7,7 ja kw160
Postitatud: 12.08.2005 18:39 35
Postitas Muhv
Olen ise mõlema autoga sõitnud ning seetõttu pakuks tagumiku tunde järgi küllaltki veenvat võitu subarule. Arvan, et viimase tehaseandmed on küllaltki konservatiivselt esitatud. (erinevalt varasematest subaru mudelitest). Uus legacy on ka muidu hämmastavalt hästi tehtud auto. Täiesti võrreldav 7a vanuse 5xx-ga ;-).
Postitatud: 12.08.2005 19:16 16
Postitas Relk
Käisime eile sõbraga restoranis söömas ja no klaasi ääres hakkas sellel teemal arutelu pihta. Ta just soetas endale uue Legacy 2,5 automaadi. No ja nii me siis arutasime mitu tundi.

Seepärast ka küsimus.
Aga nüüd te rikute mu tuju kohe ära. On see kindel et 523'el on 9,6 sec?

Postitatud: 12.08.2005 20:14 43
Postitas albert
Anc kirjutas:automaatkastiga ei käi ratas all ringi?
piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.
ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.
Näiteks 535 173 KW steptronic ei suuda asfaldil sportrehiimiga ilma veojõukontrollita rattaid kraapima panna. Kui pidur peal ja käik sees ei lase elektroonika korralikult pöördesse ajada, 1500 pööret max.
Postitatud: 12.08.2005 23:00 37
Postitas wirx
see oleneb distantsist...0-100 saad ära....0-400meetrit võidad (4x4 läheb osa jõust nelikveo süsteemi peale)

automaadiga on parem start...kuna saad pöörded lasta max jõu juurde ja siis startida, hüdrotrafo hoolitseb selle eest, et pidevalt oleks max jõud...samas on automaadil suurem kw kadu kastis....sellepärast ka halvemad kiirendused samadel autodel erinevate kastidega+muidugi enamus automaate on ikka siga uimsid...
aga kohtume järgmisel Streetracel.....pange näiteks panused ja vaadakem kes võidab, siin foorumis seda nagunii teada ei saa
ah ja veel...automaadiga saab ainult stardis vea teha...manuaaliga igal käigul

Postitatud: 12.08.2005 23:21 16
Postitas Honda
Rahulikud pereautod mõlemad aga 2,5 automaat legacy (121kw 226Nm) ametlikud andmed on ikka 10,8sekundit 0-100. (9,3sekundit läheb manuaal), seega selles võrdluses peaks vist BMW ikka kiirem olema.
Edit:
uue 2,5 legacy 1/4 mile 15,72
1997 528 teeb 1/4 miili aga 15,87
seega 523 ilmselt saaks siiski 1/4 peal ära. 100% tõele ei pretendeeri.
Postitatud: 13.08.2005 01:35 55
Postitas Anc
albert kirjutas:Anc kirjutas:automaatkastiga ei käi ratas all ringi?
piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.
ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.
Näiteks 535 173 KW steptronic ei suuda asfaldil sportrehiimiga ilma veojõukontrollita rattaid kraapima panna. Kui pidur peal ja käik sees ei lase elektroonika korralikult pöördesse ajada, 1500 pööret max.
seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) vilises juba veojõukontrolligagi veidi. tahtmise küsimus. Minul tõesti 225 rehv ei lähe 90kw ja 1400kg juures ringi kohalt startides. 173kw peaks seda aga ka pea alaspidi suutma
Postitatud: 13.08.2005 13:41 27
Postitas Relk
wirx kirjutas:
ah ja veel...automaadiga saab ainult stardis vea teha...manuaaliga igal käigul

Siin on muidugi suur tõetera sees.

Kui start õnnestub, oled automaadiga edasi ainult kaassõitja.
Postitatud: 13.08.2005 13:44 58
Postitas acid
Kas mõni kiirendusvõistlusel ka automaadiga tegusid teinud või?
Postitatud: 13.08.2005 13:50 04
Postitas Relk
Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid.

Ei ole vist eriline "publikumagnet"
Postitatud: 13.08.2005 15:37 37
Postitas Anc
Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid.

Ei ole vist eriline "publikumagnet"
sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...
Postitatud: 13.08.2005 16:14 48
Postitas Honda
Litraazi järgi on päris raske auto kiirust hinnata. Väikseid mootoreid ei saa alahinnata.

Postitatud: 13.08.2005 19:20 26
Postitas albert
seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) vilises juba veojõukontrolligagi veidi. tahtmise küsimus. Minul tõesti 225 rehv ei lähe 90kw ja 1400kg juures ringi kohalt startides. 173kw peaks seda aga ka pea alaspidi suutma[/quote]
Vilin sõltub kummidest, pean silmas raju kraapimist kohalt minnes. Kas 540 ja 535 steptronic peaks laskma pöördeid üle 1500 ajada, kui käik sees ja pidur peal paigal seistes, ASC väljas? Iseasi on see, et pole ju vajagi, et auto üle parem kontroll oleks on manuaalkast.
Postitatud: 14.08.2005 00:15 06
Postitas Relk
Anc kirjutas:Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid.

Ei ole vist eriline "publikumagnet"
sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...
Ma polegi kunagi seda foorumit lugenud. Saan oma "gaifi" siit kätte
2,5 on küll rohkem kui enamusel tänaval liikuvatest, kuid kere on ikka suht suur ja ega ta mingi kiirenduse auto ju ei ole.
Postitatud: 14.08.2005 06:57 58
Postitas Hans
Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".
Postitatud: 14.08.2005 12:03 33
Postitas Relk
Hans kirjutas:Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".
Kui sa teemat hoolega loeksid siis saaksid aru, et keegi polegi kiirendanud vaid jutt on puhtalt teoreetiline. Pay attention.
Postitatud: 14.08.2005 12:51 35
Postitas Tom
Hans kirjutas:Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Kui hästi teha oled järgmise foori taga sina üksi, tuleb lihtsalt ennast eelmisse lainesse kiirendada
NB! ennem kui mind siin surnuks tulistatakse tahaks mainida, et see oli ainult nali.