1. leht 1-st
K: E36 tyypvead
Postitatud: 10.08.2005 19:37 18
Postitas Ceed
Olen lugenud mitut teemat, aga pole vastust ikka saanud. K6ik räägivad et 318i ja 316i mootorid aastast 91-93 on hammasrihmaga ja edasi tulevad k6ik ketiga. Ja laidetakse M40 modifikatsiooni (vana variant), millel on siemensi elektroonika. Aga rääkige vana mootori halbadest kylgedest, siin lugesin et M40 on k6ige sitem BMW mootor, tahaks teada miks? sest endal kavas selline osta ja sooviks asjaga tutvuda kas ongi yldse m6tet? Tooge välja selle mootori halvad kyljed
Ette tänades

Postitatud: 10.08.2005 19:50 26
Postitas Mihkel L
endal on 93 a oma ja vana mootoriga ja mingeid probleeme pole küll siiamaani ette tulnud , kuni hammasrihma vahetad õigel ajal peaks kõik korras olema. Eks uued mootorid ole ikka paremad kui vanemad aga ökonoomne on küll mul 1,8 ja linnas saan 8-9l sajale! Elektroonika kohapealt ka ei oska midagi halba öelda endal kõik korras seni.
Re: K: E36 tyypvead
Postitatud: 10.08.2005 20:07 23
Postitas bizarrini
Ceed kirjutas:Olen lugenud mitut teemat, aga pole vastust ikka saanud. K6ik räägivad et 318i ja 316i mootorid aastast 91-93 on hammasrihmaga ja edasi tulevad k6ik ketiga. Ja laidetakse M40 modifikatsiooni (vana variant), millel on siemensi elektroonika. Aga rääkige vana mootori halbadest kylgedest, siin lugesin et M40 on k6ige sitem BMW mootor, tahaks teada miks? sest endal kavas selline osta ja sooviks asjaga tutvuda kas ongi yldse m6tet? Tooge välja selle mootori halvad kyljed
Ette tänades

Ega siis "kõige sitem BMW mootor" pruugi veel halb mootor olla. Põhiviga on ikkagi klapiajamis - nukkvõll on kuri kuluma ja enamik selle mootoriga liikuritest klõbiseb/lagiseb/tiksub päris mehiselt. Selle vastu on ka põhimõttelist laadi lahendus olemas:
http://www.motorrevision.homepage.t-online.de/nocke.htm.
Postitatud: 10.08.2005 20:18 22
Postitas Ceed
570 euri ja kett peal

kole kallis peaks mainima
Aga nagu rohkem vigu sellel mootoril ei olegi? ainult see nukkv6ll?
Postitatud: 11.08.2005 03:20 24
Postitas meph
Hüdrotõukurid on ka selline valus teema... seda täheldanud nii M40/43/50 mootoritel... ajapikku lihtsalt väsivad ära.
Aga üldiselt suurt midagi paha M43B16 kohta küll õelda ei ole. Ise sõitsin selle mootoriga pea poolteist aastat ringi ning selle aja jooksul sai asi ikka päris korralikult ringrada ja ka muidu ei hellitanud just. Ära midagi ei lagunenud igatahes ja kui mootori maha võtsin, oli tiptop korras veel.