1. leht 1-st
BMW 750 ILA 5.0 V12 220 kW - Kysimus !
Postitatud: 29.04.2005 17:29 09
Postitas MatiX
On plaanis osta umbes sellises hinnaklassis auto, mulle kui suht võhikule jäi just see isend silma. Palun keegi teadjam öelge kas tasub selle isendi ostule mõelda ja kuidas kytuse kuluga võib olla selle mudeli puhul, kas rüüpab väga kõvasti ? Ning millele peaks tähelepannu pöörama selle mudeli puhul ? Ja kui oskate soovitada midagi paremat selle raha eest (soov oleks BMW) siis soovitage julgelt, igasugused soovitused ja nõuanded on väga väga teretulnud !
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: 29.04.2005 17:39 01
Postitas Erik_G
kytuse kulu linnas ummikud valgusfoorid jne jukerdamine nagu ikka võid arvestada kuskil 23 l sajale maanteel saan mina lasta kuskil 10 sajale. aga muidu 750 on ikka rajult mugav küll. hea suur pehme jne...
Postitatud: 29.04.2005 19:24 39
Postitas Jüri 750
Minul ka pea sama auto,ainult lühem variant st.750i.
kütusekulu eelnevas kommentaaris üsna reaalne,mul küll linnas natuke
vähem nii 19,5 maanteel aga vähe rohkem 11,5 ju ma vajutan linnas
tagasihoidlikumalt.
kuulutuses toodud läbisõit äratab küll kahtlust ,vajab lähemat uurimist,
ehk müüjad tunnistavad midagi ka üles.
kontrollida tasub veermik tõenaoliselt vaja vahetada hulk sarniire.
siis kontrollida pidurivõimendi hüdroaku.Annab tunda kui järsul pidurdamisel on tunda viivitust,täis pidurijõud tuleb peale mõne
hetke pärast.Tasub kontrollida ka mootori õlikulu selleks peaks mõni
asjatundja maha keerama mõne küünla.Hoiatus pole eriti lihtne kätte saada.Sellise auto suuremat sorti remont on üsna kallis lõbu seega soovitan kõike hoolikalt kontrollida ja hea kui seda teeb usaldusväärne
asjatundja mitte müügimees.Kui peale kõiki kontrolle pole leitud suuremaid vigu saab sellest autost suurepärane liiklusvahend pikaks ajaks
ja sõidumõnu saab ka kogu raha eest.
Jüri
Postitatud: 29.04.2005 20:11 07
Postitas MatiX
Nagu ma aru saan ei ole seda autot kõige odavam ylal pidada.
Ehk soovitate midagi muud BMWde seast ca 30k eest ?

Postitatud: 29.04.2005 20:19 03
Postitas ottOmar
...sellise raha eest peaks saama 525 e34'ja - tasuks võtta vanema tüübi mootoriga ja selliseid peaks leiduma sellise raha eest ka normaalsid eksemplare - on küll pisut janusem kui uuem 24 klapi mootor aga see eest remondikulud on küll sellised, et niipea kui midagi lagunema hakkab saab kohe kiirelt ära vahetada - ODAV ühesõnaga. Endal oli 525 '90a ja olin väga rahul ja nüüd mõni kuu tagasi maha müües oli viimase peal tip top korras.
Suuremad e34'ja mootroid peaksid ka vist päris ok olema lihtsalt bensu kulu kasvab. 530, 535 jne
Krt ega ma eriline spets ei ole, aga omast kogemusest lihtsalt.
...oleneb ju ka sellest, mis varustustaset otsid jne...
Postitatud: 29.04.2005 22:50 35
Postitas Henrik88
seletage palun lollile ära miks peaks valima vanema tüübi mootori E34 puhul Üks ju 125kw teine 141 kw. Uuema tüübi moortor peaks nagu olema ökonoomsem jne.
Postitatud: 29.04.2005 23:12 06
Postitas MatiX
jah, väike selgitus ei teeks paha !
Postitatud: 29.04.2005 23:17 44
Postitas ryan
klapide arvu vahe on.kui uuel motol 24 siis vanal oli vist 12?

(täpsustage kui vaja)
Postitatud: 29.04.2005 23:43 34
Postitas vovan
TÄPSELT NI UUEL 24 VANAL 12

Postitatud: 30.04.2005 10:12 49
Postitas Aare
Selle raha eest on kõige mõistlikum ost manuaalkastiga E34 535i. Tõeliselt suur ja kiire auto ning pommikindel tehnika.
See auto on mõistlikul kulgemisel oma kubatuuriklassis üks ökonoomsemaid. Tuleb see sellest, et see mootor toodab ökonoomse kiiruse pööretel pöördemomendi, millest uuemad ja ka suuremad mootorid und näha võivad.
30K 750i-d ei jõua sa eluilmas ülal pidada, kui ise lukksepp-elektrik pole.
Postitatud: 30.04.2005 10:13 49
Postitas ottOmar
...uus mootor ökonoomsem küll jah - aga tõenäolislet nagu teema algatajal oli soovi osta autot u 30k ringis, siis tõenäolislet hakkaks nii uuem kui ka vanem mootor pisut lagunema (peaks ju ostetav auto olema u. 15 a vana). Lihtsalt uuema tüübi mootori remont kipub olema 2 korda kallim.
Lihtsalt minu seisukoht on, et pigem hästi töötav pisut kehvem mootor (mida jaksab korralikult üleval pidada) kui et koguaeg natuke peetis kangem moto.
Postitatud: 30.04.2005 10:16 05
Postitas Henrik88
Oman M50 mootoriga autot ja 1,5 aasta jooksul pole mootorisse sentigi pannud. Sorri klapikambrikaane tihendi vahetasin ja niipalju kui ma esindusest olen uurinud siis on palju probleeme vanema tüübi mootoritega.
Postitatud: 30.04.2005 10:18 16
Postitas Aare
Mina eriti ei usu, et 30K eelarvega mingi uuema tüübi mootoriga auto ka korraliku saab.
Ärge neid 25K hindu vaadake, reeglina on need ikka tegemist vajavad risud ka.
Eesti kasutatud autode turul nt 24-klapist E34 mina alla 50K üldse ei vaatakski.
Piisab väiksest asjast nagu kolisev hooratas või paha häält tegev mootor ja sa maksad oma vägeva hightech mootori eest end lolliks.
Vanemate mootorite vigade kohta - olen sõitnud vanema 12V 2.0 mootoriga 7 aastat ja miski 130-140 tuhat, õli ei võta tilkagi (õlivahetuse vahel lisada pole vaja) ja peale hammasrihma ja veepumba (20a vanal autol loomulik kadu) pole mootorit rohkem puutunud.
Postitatud: 30.04.2005 11:01 18
Postitas bemarifan
ega jah endal on m50 525 , jaanuaris tõin ise saksast ja vaadates siis müügis oleaid autosi ma alla 45 000 oma autot maha ei müüks, nii et ma arvan et 35 ga saad ka veel suht räämas m50 ne . Kui sa tahad odavalt läbi saada nagu su jutust välja loeb siis osta e30 , selle raha eest peaks saama viimasepeal aparaadi, e34 ja sa selle raha eest korralikku ei saa. Üldjuhul kui ostad 30 k e34 ja siis pead sinna veel 5-6 kilo sisse laduma.
Postitatud: 30.04.2005 12:00 19
Postitas Viljar
bemarifan kirjutas:ega jah endal on m50 525 , jaanuaris tõin ise saksast ja vaadates siis müügis oleaid autosi ma alla 45 000 oma autot maha ei müüks, nii et ma arvan et 35 ga saad ka veel suht räämas m50 ne . Kui sa tahad odavalt läbi saada nagu su jutust välja loeb siis osta e30 , selle raha eest peaks saama viimasepeal aparaadi, e34 ja sa selle raha eest korralikku ei saa. Üldjuhul kui ostad 30 k e34 ja siis pead sinna veel 5-6 kilo sisse laduma.
5-6 kilo on vist tegelikult veel tagasihoidlikult üeldud
Ma usun et 10 kindlasti kui mitte 15.
Reeglina ikka amordikaring omadega õhtul ja see juba ca 5 kilo raha.
Postitatud: 30.04.2005 12:32 42
Postitas bemarifan
njah 5-6 kilo heal juhul, kui autoga ainult sõidetud on ja näppe üldse külge pole pandud siis võib sinna päris hea raha magama panna
Postitatud: 01.05.2005 00:48 40
Postitas MatiX
njah, nüüd on see 750ILA myydud

Kuid mis te sellest arvate ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
njaa...läbisõit on suht paljuvõitu

Postitatud: 01.05.2005 01:56 24
Postitas ryan
njaa...läbisõit on suht paljuvõitu
vähemalt õige
Postitatud: 01.05.2005 02:13 58
Postitas ryan
siin foorumis pakutakse veel üht 750 ILA
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
keep your eyes open!
Postitatud: 01.05.2005 21:06 35
Postitas Kristo_P
16a vana auto kohta 300 000 läbisõit palju

Ma võin julgelt väita ,et sedagion mõnuga keritud. Või isegi kui on õige ,siis on see väga normaalne
Minu kunagi 520 E34 oli 400 000+ läbisõit ja mootor töötas endiselt nagu kellavärk ja auto on uue omaniku käsutuses 2a muretult veerenud!!
Postitatud: 02.05.2005 00:37 39
Postitas Silver_S
299960 km läbisõit on teatavasti vanemate seitsmeste tüüpviga.
Töötab kuni sellise läbisõiduni ja sis jääb sinna kinni.
Keegi ei tea palju peale seda on sõidetud.
730 + autom = minumeelest pisut lahja ka.

Postitatud: 02.05.2005 08:32 30
Postitas hiid
Osta minu auto ära BMW 735ia-88.30000.-Täpsem info autod-müük all.