
tulekul uus 3seeria
Tegelikult on see seeriate nimetamine ka rohkem nagu marketing. Aga tõsi ta on, et mingid jutud käivad kupeede paaris- (a-la 6er ja 8er) ja sedaanide/universaalide paaritute numbritega ristimisest. Et siis kahe uksega 1er-st saaks 2er ja 3er kupeest saaks 4er.ryan kirjutas:kui aus olla siis see kupee tundub 4seeria kupee moodi,palun rahulik ollakusagil yhest silmanurgast nägin saksa auto ajakirjast
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
+7er'i kupee/kabrio on 6er.........priitv8 kirjutas:Tegelikult on see seeriate nimetamine ka rohkem nagu marketing. Aga tõsi ta on, et mingid jutud käivad kupeede paaris- (a-la 6er ja 8er) ja sedaanide/universaalide paaritute numbritega ristimisest. Et siis kahe uksega 1er-st saaks 2er ja 3er kupeest saaks 4er.ryan kirjutas:kui aus olla siis see kupee tundub 4seeria kupee moodi,palun rahulik ollakusagil yhest silmanurgast nägin saksa auto ajakirjast

E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Seekord siis ise küsin ja ise vastan. Tegemist on Santiago Calatrava'ga ning tema poolt projekteeritud "city of arts and sciences" Valencias (Hispaania). Tegemist on ühe omanäolisema arhitektiga maailmas. Oma tööde strukturaalse inspiratsiooni on ta ammutanud loodusest ning erinevate putukate ja loomade loodud konstruktsioonidest. Samuti on tema näol tegemist ka geniaalse inseneriga. Tuntumatest hoonetest võiks veel nimetada näiteks Ateena olümpiastaadioni.Muhv kirjutas:...
Ja küsimus kõlab: Mis on selle taustaks oleva hoone arhitekti nimi ja mis hoonega on tegemist?...
Teades BMW disaini bossi CB kiindumust arhitektuuri ning viimase kui eesmineja rolli uskumist, võime ehk paremini mõista kuhu suunas meie lemmikuid kujundades triivitakse.
Huvilistel soovitan külastada saiti http://www.calatrava.com/
Tõepoolest,vaadates selle arhitekti härra töid,tunduvad meie pildi taust-Muhv kirjutas:Seekord siis ise küsin ja ise vastan. Tegemist on Santiago Calatrava'ga ning tema poolt projekteeritud "city of arts and sciences" Valencias (Hispaania). Tegemist on ühe omanäolisema arhitektiga maailmas. Oma tööde strukturaalse inspiratsiooni on ta ammutanud loodusest ning erinevate putukate ja loomade loodud konstruktsioonidest. Samuti on tema näol tegemist ka geniaalse inseneriga. Tuntumatest hoonetest võiks veel nimetada näiteks Ateena olümpiastaadioni.Muhv kirjutas:...
Ja küsimus kõlab: Mis on selle taustaks oleva hoone arhitekti nimi ja mis hoonega on tegemist?...
Teades BMW disaini bossi CB kiindumust arhitektuuri ning viimase kui eesmineja rolli uskumist, võime ehk paremini mõista kuhu suunas meie lemmikuid kujundades triivitakse.
Huvilistel soovitan külastada saiti http://www.calatrava.com/
süsteemid õnnetu küla üritusena

Aga seda asja ma nii ei jäta.
Mckie - ära võta isiklikult.
See on lihtsalt minu juhuslikult uitama läinud mõttelend. Sellise tasemega "tausta" saamiseks on lähim koht Helsinki ja sealne moodsa kunsti muuseum.
Siiski on pääsenud BMW AG poolt välja antavasse BMW Magazine pääsenud ka tükike Eestist. Ei viitsi teid seekord äraarvamismänguga piinata - tegemist Pegasusega vanalinnas. Lugu on uutest euro riikidest...
Samas ajakirjas on aga taas Calatrava töid kasutatud uue X3 tutvustuseks...

Siiski on pääsenud BMW AG poolt välja antavasse BMW Magazine pääsenud ka tükike Eestist. Ei viitsi teid seekord äraarvamismänguga piinata - tegemist Pegasusega vanalinnas. Lugu on uutest euro riikidest...
Samas ajakirjas on aga taas Calatrava töid kasutatud uue X3 tutvustuseks...
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
vaatan ehk on siin idamaades juba müügil (autoriõigustest ei teata siin suurt midagi)Anti kirjutas:Uus kolmene leidub lisaks E60 M5le Gran Turismo 4 mängu autode valikus. Mäng peaks USAs ja Jaapanis müüki jõudma k.a. detsembris, Euroopas kahjuks alles veebruar 2005. Ja nagu ka varasemad GTd, vaid PS2-le.
Aga juba on tuuningufirma G-power lehelt näha, et uuele 3-sele juba asjad valmivad

ja natuke asjahuvilistele lugemist

http://www.e46fanatics.com/features/fea ... news_id=50
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
E90 on VÄGA korralik masin. Võrreldes eelmise keremudeliga on laiust juures 8
cm ja pikkust tiba üle 4cm.
2005 a lõpus jõuab tootmisesse Touring ja 2006 a prognoositavalt Coupe ja Cabrio.
Välimuse kohta pole midagi öelda, neerud meenutavad rohkem 6`se neere, esituled ja esiots 1.seeriat. Ülejäänu on täiesti uus 3.seeria. Tagatuled on küll mitte tavapärased BMW`le aga ohtuse seisukohalt on lahendus positiivne. Paremini nähtavad(suurem pind)ja uutele BMW`dele kohaselt kaheastmeliselt süttivad pidurdustuled.
Salong meenutab küll väga väga palju uue 5.se salongi. i-Drive tuleb valikusse, standardisse vast mitte. Kere on kordi jäigem kui eelmine 3.ne. Pagasimaht 460l.
Mootorid on läinud võimsamaks ja vääne paremaks, kütusekulu väiksemaks. Võimsuse poolest on erand 320 paigaldatud mootor mis E90 puhul on R4 mitte enam R6...
Samas on uue 320 mootoril 110kw150hj vääne 200Nm3600 p pealt
Kiirendus 0-100 9,0 Ok, suts kehvem kui eelnenud mudelil aga keskmine kütusekulu on kukkunud 8,9 pealt 7,4 le
330i andmed:
190kw258hj@6600p/min
Vääne 300Nm@2500p/min
0-100km/h 6,3 sek
keskmine kütusekulu 8,7 l
320d andmed( sama mootor mis 1.seerial):
120kw 163hj@4000p/min
Vääne 340Nm@2000p/min
0-100km/h 8,2 sek
keskmine kütusekulu 5,7 l
325 tuleb ka esmalt kohe valikusse aga selle andmeid mul veel ei ole:(

2005 a lõpus jõuab tootmisesse Touring ja 2006 a prognoositavalt Coupe ja Cabrio.
Välimuse kohta pole midagi öelda, neerud meenutavad rohkem 6`se neere, esituled ja esiots 1.seeriat. Ülejäänu on täiesti uus 3.seeria. Tagatuled on küll mitte tavapärased BMW`le aga ohtuse seisukohalt on lahendus positiivne. Paremini nähtavad(suurem pind)ja uutele BMW`dele kohaselt kaheastmeliselt süttivad pidurdustuled.
Salong meenutab küll väga väga palju uue 5.se salongi. i-Drive tuleb valikusse, standardisse vast mitte. Kere on kordi jäigem kui eelmine 3.ne. Pagasimaht 460l.
Mootorid on läinud võimsamaks ja vääne paremaks, kütusekulu väiksemaks. Võimsuse poolest on erand 320 paigaldatud mootor mis E90 puhul on R4 mitte enam R6...
Samas on uue 320 mootoril 110kw150hj vääne 200Nm3600 p pealt
Kiirendus 0-100 9,0 Ok, suts kehvem kui eelnenud mudelil aga keskmine kütusekulu on kukkunud 8,9 pealt 7,4 le

330i andmed:
190kw258hj@6600p/min
Vääne 300Nm@2500p/min
0-100km/h 6,3 sek
keskmine kütusekulu 8,7 l
320d andmed( sama mootor mis 1.seerial):
120kw 163hj@4000p/min
Vääne 340Nm@2000p/min
0-100km/h 8,2 sek
keskmine kütusekulu 5,7 l
325 tuleb ka esmalt kohe valikusse aga selle andmeid mul veel ei ole:(
ei tahtnud kellegi tundeid riivata, aga minu meelest nii see on.Raivo kirjutas:Eks ilu on vaataja silmades, ütleks ma selle pealesoon kirjutas:mulle tundub, et peale e36 muutis bmw oma uute mudelite turule toomise strateegiat ja teeb meelega 3seeria koledama kui teised seeriad.
see on uute mudelite puhul nii, et kõigepealt luuakse kontseptsioon. ja see töötatakse esimese mudeli peal välja ja see on originaalne. ning kõik järgnevad on nagu uuesti kirjutatud kirjandid või plagiaadid. mis iseenesest ei ole halvad ja milles on omajagu ka ilu, aga need jäävad eelkäijale alla. ja kui mingi asi jääb ilu poolest teisele alla, siis nii julm kui see ka pole, on asi koledam.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
No esmaspäeval Münhenis BMW peakorteri juures ringituterdades sattusin 2 rekkatäie uute 3-ste otsa ja ma ei näinud küll seda koledust kuskilt- pigem ilusem kui pildil- piltidel tunduvad uued asjad suht futud.
Muidugi need tagatuled hakkasid silma aga samas pöörasin neile alles siis tõsisemat tähelepanu kui see foorumi teema meelde tuli.
Korra UM-s käies kuulsin, et vististi 3. või 4. märts peaks esitlus olema!
Muidugi need tagatuled hakkasid silma aga samas pöörasin neile alles siis tõsisemat tähelepanu kui see foorumi teema meelde tuli.
Korra UM-s käies kuulsin, et vististi 3. või 4. märts peaks esitlus olema!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
AutoCar'i esimene arvamus autost (inglisekeelne)
http://www.autocarmagazine.com/FirstDri ... _ID=213132
http://www.autocarmagazine.com/FirstDri ... _ID=213132