
E38 740 vs. 750 Head/vead. Mootorite vastupidavus????
Auto on käes. Võtsin Halli ära. Peale ostu sai tavapärane hoolduspakett tehtud ja nüüd ootan geneka rihma pingutusrullikut mida um lubas 2 nädala pärast. Järgmine nädal lasen veermiku korda teha.Ees väike klõbin. Siis muusika ja suvepäevadele üritan kohale veereda.
E36 pealt E38 peale ronimine on sama mis peaga vastu seina joosta. 36 oli jäigem see nagu sobis rohkem a E38 mõnus laev. Eriti maanteel.
E36 pealt E38 peale ronimine on sama mis peaga vastu seina joosta. 36 oli jäigem see nagu sobis rohkem a E38 mõnus laev. Eriti maanteel.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Marko_J kirjutas:750 ostab ikka see kes on tõeline BMW fanatt ja raha ei ole probleemiks...muidu tekitab ainult stressi kui autot "toita" ega parandada ei jõua
Tegelt kuna ise oman seda autot, siis vaidleks vastu. See auto ei ole pooltki selline janune ja raha röövel, kui te siin räägite. Keskmine 12-13 mitte koonerdamisega ei ole just palju ja kui ikka auto korralik ei pea sa sellel ka mingeid juppe vahetama kui vaadata 740i ja 750i siis pigem ikka juba 750i, sest sellel autol on tavalisest rohkem lisasid. Ja steptonic-uga käib see isend ikka paraja posti 740i -le lõpp on oluliselt kõvem.
E39.-M5/294kw Täiesti käsitlematu kood...