bmw m3 v8 saksas müügis???uskumatu...
bmw m3 v8 saksas müügis???uskumatu...
http://www.mobile.de/SIDFbltiZaI.syausm ... 1147702520&
vaadake ise...aga kas keegi ütleb mis aasta v8 540lt see on...
vaadake ise...aga kas keegi ütleb mis aasta v8 540lt see on...
Millest selline arvamus tuleb? Kui mootorivahetus on õigesti tehtud (tagumisse asendisse pandud), siis on kurviomadused samad, mis 325-lpatrik kirjutas:see on umbes sama nagu 3,5 motoga e30 m3-d mida sakslased ei jõua remontida ja on ära rikutud+ sellega ei kannata kurvis ka sõita (õlisurve probleem kõigil hüdrotõukuritega 4 klapimootoritel)
ning millegipärast arvan, et foori tagant startides paistavad 3.5 M3 juhile peeglist "vägeva emm-mootoriga" juhi silmad sedasi:

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Noh, see BMW 344iS on ju küll hea nimi talle!
No aga et automaat!
Idee on ju iseenesest vana juba:
http://www.alpina-automobile.de/cms/his ... d_nr=10017
No aga et automaat!
Idee on ju iseenesest vana juba:
http://www.alpina-automobile.de/cms/his ... d_nr=10017
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kontrollisin just andmetest järgi ja nüüd teadmiseks kõikidele 50/50 kaalujaotuse tuututajatele ja 6-sil mootori kurvikõlbmatuse jutlustajate
Tempel mällu
E30
325 kaalujaotus on 52,4/47,6 -kontrollige ise

M3 kaalujaotus 52,2/47,8

318iS kaalujaotus 53,3/46,7

Tubli. Niiet M3 kaalujaotus on 325-st parem tervelt 0,2 protsenti. Jõudu mootorite vahetusel
Kahjuks ei suutnud ma leida kuskilt tagumises asendis oleva mootoriga 3.5 E30 andmeid (selliseid tegi Hartge) - kuid nagu näete nt 325/318iS
andmetest, kõigutab nii 30 kilo mootori kaalu vahet kaalujaotust umbes 1 protsent iS kahjuks. (põhjus on aku ees).
Niiet asi sõltub ikka ehitamisest ja M3 ehitaja ei ole suur jumal, kes ehitas ilmeksimatu auto. Seepärast ei maksa ilma faktideta rohkem lahmida, et kurvis sõita ei saa. Peace.
Tempel mällu
E30
325 kaalujaotus on 52,4/47,6 -kontrollige ise

M3 kaalujaotus 52,2/47,8

318iS kaalujaotus 53,3/46,7

Tubli. Niiet M3 kaalujaotus on 325-st parem tervelt 0,2 protsenti. Jõudu mootorite vahetusel

Kahjuks ei suutnud ma leida kuskilt tagumises asendis oleva mootoriga 3.5 E30 andmeid (selliseid tegi Hartge) - kuid nagu näete nt 325/318iS
andmetest, kõigutab nii 30 kilo mootori kaalu vahet kaalujaotust umbes 1 protsent iS kahjuks. (põhjus on aku ees).
Niiet asi sõltub ikka ehitamisest ja M3 ehitaja ei ole suur jumal, kes ehitas ilmeksimatu auto. Seepärast ei maksa ilma faktideta rohkem lahmida, et kurvis sõita ei saa. Peace.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Lisaks veel kummutatud eksiarvamustele kaalujaotusest.
M3 kiiremate ringiaegade põhjus nt 325-ga võrreldes pole mitte kaalujaotus, vaid pädevam vedrustus, võimsamad pidurid ning vahelduvate kiirustega sõiduks paremini sobiv mootor/käigukast/jõuülekande kombinatsioon. Samuti kiirem rooliülekanne.
325 põhiline eesmärk on sportlikkus koos mugavuse, vastupidavuse, ökonoomsuse, ja mõistlike ülalpidamiskulude ja hinnaga.
M3 eesmärk on vaid sportlikkus. Selles on vahe.
Aga neid kaalujaotuse jamajutte, kus M3 on 50/50 ja teised ei kõlba kuhugi, ei tahaks siin enam näha. Tehke vahe endale selgeks ja seletage siis
M3 kiiremate ringiaegade põhjus nt 325-ga võrreldes pole mitte kaalujaotus, vaid pädevam vedrustus, võimsamad pidurid ning vahelduvate kiirustega sõiduks paremini sobiv mootor/käigukast/jõuülekande kombinatsioon. Samuti kiirem rooliülekanne.
325 põhiline eesmärk on sportlikkus koos mugavuse, vastupidavuse, ökonoomsuse, ja mõistlike ülalpidamiskulude ja hinnaga.
M3 eesmärk on vaid sportlikkus. Selles on vahe.
Aga neid kaalujaotuse jamajutte, kus M3 on 50/50 ja teised ei kõlba kuhugi, ei tahaks siin enam näha. Tehke vahe endale selgeks ja seletage siis

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kui gewichtsverteilung kaalujaotust tähendab siis Hartge H 35-24* VA660/HA638 kilo (ei tea mis need VA ja HA on kuna saksakeelt ei oska aga arvan et esi- ja tagasilla koormus, summa on igatahes 1298kilo ehks siis tühimass)
Kui ise arvutada ei viitsi siis see teeb umbes 50,85/49,15%.
*sellel küll mootoriks 24 klapiline M88 ehk siis sama mis e28 M5l vahel aga kaalu vahet M30ge erilist ei tohiks olla.
Allikaks http://www.schwarzfour.de/e30/fotost/f01046/05.jpg (M1 pilt on seal ainult mootori ajaloo näitamiseks)
Kui ise arvutada ei viitsi siis see teeb umbes 50,85/49,15%.
*sellel küll mootoriks 24 klapiline M88 ehk siis sama mis e28 M5l vahel aga kaalu vahet M30ge erilist ei tohiks olla.
Allikaks http://www.schwarzfour.de/e30/fotost/f01046/05.jpg (M1 pilt on seal ainult mootori ajaloo näitamiseks)
See M5 mootor on M30st tiba raskem, plokikaane pärast. Plokk ja alumine ots on samad,Tom kirjutas:Kui gewichtsverteilung kaalujaotust tähendab siis Hartge H 35-24* VA660/HA638 kilo (ei tea mis need VA ja HA on kuna saksakeelt ei oska aga arvan et esi- ja tagasilla koormus, summa on igatahes 1298kilo ehks siis tühimass)
Kui ise arvutada ei viitsi siis see teeb umbes 50,85/49,15%.
*sellel küll mootoriks 24 klapiline M88 ehk siis sama mis e28 M5l vahel aga kaalu vahet M30ge erilist ei tohiks olla.
M.O.T.T
Aga enne on siin kaks aastat pläratud, kuidas kurvis sõita ei saa.
VA - VorderAchse - esitelg
HA - HinterAchse - tagatelg
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kurvis sõitmise kohalt... olen omanud E30 325i-d ja 318i-d, minu tagasihoidlik arvamuson, et juhitavus on kergelt 318 kasuks, eriti hästi tunda libedal. Võibolla tuleb see väiksema tühimassi arvelt, ei oska öelda. Aga kuuldavasti ei ole siiski väike E30 kere ja raskem ning suure momendiga M30 mootor teab mis kurvisõiduetalon. Aga eks ootame ära, eestis mitmed sellised projektid käimas... siin foorumis targutada on lihtne aga eks siis ringrajal selgub tõdeAare kirjutas: See M5 mootor on M30st tiba raskem, plokikaane pärast. Plokk ja alumine ots on samad,
M.O.T.T
Aga enne on siin kaks aastat pläratud, kuidas kurvis sõita ei saa.

Selle erinevuse nimi on "polaarmoment", mitte kaalujaotus.
piiroludes on spinniohtlikumad autod, mille rasked agregaadid on auto keskmest kaugemal. Ehk siis mootori raskuskese on 6sil autol kaugemal
(vaheseinast on nad samakaugel, kuid 6ne on pikem ja ulatub ettepoole).
suurema polaarmomendiga auto käitub kurvi sisenedes uimasemalt, kuid on stabiilsem. Kuid kui käest läheb, siis lännu.
kaalujaotusega pole sellel vähimatki pistmist.
seepärast ongi Ferraril mootor keskel, et auto reageeriks kiiresti sõidujoone muutmisele. selline auto hakkab jamama väga kergesti, kuid järske altminekuid ei tee.
rasked agregaadid ees stabiliseerivad autot, kuid teevad ta riukalikumaks.
ja loevad siin olulise massiga osade raskuspunkti kaugused auto raskuspunktist.
põhimõtteliselt saab 3se panna 500 kg kaaluva mootori ja kui pagassi panna ballasti, siis on ikka 50/50.
ehk kõik rasked asjad tuleb panna telgede vahele. minul on mootori raskuspunkt esiteljest tahapoole aetud.
samas on väär väita, et kurvides sõita ei saa. Mismoodi siis näiteks 540-ga sõidetakse
3.5 mootorit vaevalt, et rinka jaoks peale pannakse.
piiroludes on spinniohtlikumad autod, mille rasked agregaadid on auto keskmest kaugemal. Ehk siis mootori raskuskese on 6sil autol kaugemal
(vaheseinast on nad samakaugel, kuid 6ne on pikem ja ulatub ettepoole).
suurema polaarmomendiga auto käitub kurvi sisenedes uimasemalt, kuid on stabiilsem. Kuid kui käest läheb, siis lännu.
kaalujaotusega pole sellel vähimatki pistmist.
seepärast ongi Ferraril mootor keskel, et auto reageeriks kiiresti sõidujoone muutmisele. selline auto hakkab jamama väga kergesti, kuid järske altminekuid ei tee.
rasked agregaadid ees stabiliseerivad autot, kuid teevad ta riukalikumaks.
ja loevad siin olulise massiga osade raskuspunkti kaugused auto raskuspunktist.
põhimõtteliselt saab 3se panna 500 kg kaaluva mootori ja kui pagassi panna ballasti, siis on ikka 50/50.
ehk kõik rasked asjad tuleb panna telgede vahele. minul on mootori raskuspunkt esiteljest tahapoole aetud.
samas on väär väita, et kurvides sõita ei saa. Mismoodi siis näiteks 540-ga sõidetakse

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Seda pole väitnud. Tahtsin öelda, et näiteks järgi aidatud M10 mootoriga E30-st annaks ilmselt teha ringrajale kiirema auto kui ~50kg raskema M30-ga.Aare kirjutas: samas on väär väita, et kurvides sõita ei saa. Mismoodi siis näiteks 540-ga sõidetakse3.5 mootorit vaevalt, et rinka jaoks peale pannakse.
Isiklikult leian, et raskema M20-ga E30 on kurvilisel teel palju rohkem fun-i pakkuv sõiduriist kui näiteks suhteliselt neutraalsema käitumisega 318i ...