1995a coupe - 318is (103kw) vs 320 (110kw) ?
1995a coupe - 318is (103kw) vs 320 (110kw) ?
Kes oskab nõu anda, milline motor on parem ? ja miks !
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
sellest siin ka varem juttu olnud, kuid otsustama pead ise!
1.8 is (2 nukaga) 4 pütane mootor.
2.0 6 pütane 24 klapiline mootor!
reeglina suurem mootor peab paremini vastu- samas ei saa öelda, et 1.8 is mootorid halvad oleksid!
minuteada peaks 1.8 is linnasõidul erksam olema kui 2.0 ja maanteel on jälle 2.0 jõulisem!
1.8 is (2 nukaga) 4 pütane mootor.
2.0 6 pütane 24 klapiline mootor!
reeglina suurem mootor peab paremini vastu- samas ei saa öelda, et 1.8 is mootorid halvad oleksid!
minuteada peaks 1.8 is linnasõidul erksam olema kui 2.0 ja maanteel on jälle 2.0 jõulisem!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
iS teemadel siin foorumis kõvasti juttu olnud ja ka võrdlusi teiste mootoritega [otsing abiks]. Erinevaid teemasid lugedes peaksid saama väga hea ülevaate - lisaks tasub lugeda teemasi Lugejate autode all, ka seal on harivat informatsiooni suurel hulgal (erinevaid plusse ja miinuseid).scratch kirjutas:.... aga kumb nendest võtab rohkem bensu?
Kütust võtab ikka 2 liitrine mootor rohkem kui 1,8 liitrine. Pigem soovitan valida 1,8is ja 2,5 liitrise mootori vahel, kuna 2-e ja 2,5 liitrise küttekulul ei tohiks enam suurt vahet olla ja 2,5 astub teadagi magusamalt edasi.
Ise langetasin valiku 1,8is kasuks, just kütuse kulu ja mineku hea suhte pärast. Soovi korral saad pikemalt lugeda lugejate autode alt.
Kütusekulu küll ei ole antud aga võib olla aitavad otsustamisel need asjad:
320i: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=56342
318is: http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=56353
320i: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=56342
318is: http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=56353
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
2.0 peaks nagu rohkem bensu võtma sest 2.0 bensu kulu on ju peaaegu et sama või siis täiesti sama mis 2.5-l, kuid 1.8 on ju ökopill.
Minul võtab 1.8 sajale umbes 6.5 - 7.5 liitrit - oleneb kuidas vajutan
Kuid siiski ega 1.8 - 2.0 - 2.3 - 2.5 kütusekulu väga erinev polegi, kui sõita 90km/h, aga kui juba sõidad kiiremini, kui 90km/h, siis võid kindel olla, et suuremate mootoritega autol kütusekulu numbrid ju erinevad kõvasti.
Siit ka väike näide 1.8 kütusekulu ei erine 5 liitrisega palju (umbes liiter - poolteist rohkem vist) kui sõidad 90km/h. Niipea kui juba kiirendama hakkad, siis numbrid erinevad ikka väga tohutult. 5 liitrise mootoriga on KEEGI SIIS FOORUMIST kiirendades saanud 230 liitrit sajale kilomeetrile.
Keegi targem võiks mind parandad kui palju eksin.
saaksin ka ise targemaks.
Minul võtab 1.8 sajale umbes 6.5 - 7.5 liitrit - oleneb kuidas vajutan

Kuid siiski ega 1.8 - 2.0 - 2.3 - 2.5 kütusekulu väga erinev polegi, kui sõita 90km/h, aga kui juba sõidad kiiremini, kui 90km/h, siis võid kindel olla, et suuremate mootoritega autol kütusekulu numbrid ju erinevad kõvasti.
Siit ka väike näide 1.8 kütusekulu ei erine 5 liitrisega palju (umbes liiter - poolteist rohkem vist) kui sõidad 90km/h. Niipea kui juba kiirendama hakkad, siis numbrid erinevad ikka väga tohutult. 5 liitrise mootoriga on KEEGI SIIS FOORUMIST kiirendades saanud 230 liitrit sajale kilomeetrile.
Keegi targem võiks mind parandad kui palju eksin.

Viimati muutis MairoG, 26.09.2005 18:32 18, muudetud 1 kord kokku.
Kui samas tempos kiirendada, siis ei lähe need numbrid nii erinevaks. Kui 1,8 seljas peab päris vihaselt sõtkuma, et möödasõiduks vajalik kiirendus saada, siis 5 liitrisega ei pea isegi kickdown'i lööma. 2,5 ja 1,8 oleks ehk võrreldavamad näited, mõlemad on määratud ikkagi sama keret vedama.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Oleneb mida sa selle coupe'ga teha tahad. Niisama linnavahel täristamiseks kõlbab 1.8 ka. Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema. Küttekulu is'i ja 2.5 vahel ka väga drastiline ei tohiks olla. Maanteel 2.5 võtab 8 liitri kanti ja linnas mina saan tavaliselt 10-11 liitriga hakkama.
Ringrada sõites jääb kulu kusagile 20-25 liitri kanti sajale
Ringrada sõites jääb kulu kusagile 20-25 liitri kanti sajale

Tänan veel üks kord,
Siis otsustasin valida auto mitte motor, selles mõttes, et hakkan vaatama kõigepealt millises olukorras on auto, milline läbisõit, ja tootmis aasta, aga mitte seda milline motor seal sees on.
Kes teab kui vastupidavad need e36't, kas 1995 aastaga, ja 200 000km läbisõiduga auto võib sõidu rõõmu kinkida või ainult remondi kulud?
Siis otsustasin valida auto mitte motor, selles mõttes, et hakkan vaatama kõigepealt millises olukorras on auto, milline läbisõit, ja tootmis aasta, aga mitte seda milline motor seal sees on.
Kes teab kui vastupidavad need e36't, kas 1995 aastaga, ja 200 000km läbisõiduga auto võib sõidu rõõmu kinkida või ainult remondi kulud?
Viimasel tehnoülevaatusel käies küsisin ka kaalujaotuse kohta - ülevaataja vaatas ja samas imestas, et tagumine ots on 20 kg raskem, kui esimenemeph kirjutas:Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema.

Et kui nüüd 2 inimest autosse ette istuma panna, kes paiknevad auto keskosast mõnevõrra eespool, siis peakski kaalujaotus 50-50 tulema.
Mootoriks siis autol ikka 1,8iS. Ehk oskab keegi veel kommenteerida kaalujaotuse teemat!?
Kes oskab nõu anda,
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.
Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?
Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.
Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?
Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemistToomas_K kirjutas:Viimasel tehnoülevaatusel käies küsisin ka kaalujaotuse kohta - ülevaataja vaatas ja samas imestas, et tagumine ots on 20 kg raskem, kui esimenemeph kirjutas:Kui tahad samas veidi sportlikumalt autot kasutada ja näiteks ka ringrajapäevadel käia, siis mõttekam osta 2.5, sest sellel peaks kaalujaotus paremini paigas olema.
Et kui nüüd 2 inimest autosse ette istuma panna, kes paiknevad auto keskosast mõnevõrra eespool, siis peakski kaalujaotus 50-50 tulema.
Mootoriks siis autol ikka 1,8iS. Ehk oskab keegi veel kommenteerida kaalujaotuse teemat!?

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Um ist saab infot küll vin koodi järgi, aga seda saab ainult auto omanik.
Kuigi ma seda ei tea kui auto polegi arvel või on just saksast toodud kuidas nad siis käituvad.
Helista UM i ja uuri järgi
Kuigi ma seda ei tea kui auto polegi arvel või on just saksast toodud kuidas nad siis käituvad.
Helista UM i ja uuri järgi
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kiire kokkuvõte:Tauri kirjutas:kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist)
Kood: Vali kõik
M42B18 (184S1) 98.0kg
M44B19 (194S1) 101.5kg
M50B20 (206S2) 137.2kg
M52B20 (206S3) 116.0kg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20, M30 ja ka E36 / E46 M3 mootorite kohta?priitv8 kirjutas:Kiire kokkuvõte:Tauri kirjutas:kuskilt Aare teemast on meelde jäänud, et need mootorikaalu vahed ei ole märkimisväärsed (kui just V12 pole tegemist)
Nii et vahe ulatub 40kg-ni.Kood: Vali kõik
M42B18 (184S1) 98.0kg M44B19 (194S1) 101.5kg M50B20 (206S2) 137.2kg M52B20 (206S3) 116.0kg
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
M20 - 2,5 / 2,7priitv8 kirjutas:Loomulikult, millised litraaid huvitavad?Silwer kirjutas:Sorry for OT: Oskad sa ka samad andmed anda M20 ja M30 mootorite kohta?
M30 - 3,4
E34 M5 3,6
E36 M3 3,2
E46 M3 ?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kood: Vali kõik
M20B20 (206KA) 115.0kg
M20B23 (236EB) 114.0kg
M20B27 (276KA) 117.0kg
M20B25 (256K1) 119.0kg
M30B30 (306K1) 134.0kg
M30B34 (346KB) 137.0kg
S38B36 (366S1) 152.0kg
S38B38 (386S1) 149.9kg
S52B32 (326S1) 154.0kg
S54B32 (326S4) 147.5kg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Tere Scratchscratch kirjutas:Kes oskab nõu anda,
Kust oleks targem auto ostma, kas või KB'sist või mingi poest, või üldse sõita saksamaale ja sealt osta? Sest ma nagu ei usu meie auto podidele, sest iga kord kui ostan auto poest, keegi kohe tuleb seda varastada, või natukene aega pärast tuleb välja et auto oli avariis. Võib olla ma lihtsalt ei oska ni hästi valida aga see ei tähenda seda et mind tuleb kohe petta.
Üks vend ütles, et UM'is on olemas selline võimalus nagu kere numbri jargi saada infot auto kohta, kus teda kasutati ja kui tihti ta oli remondis, kas see on tõesti nii ?
Kust Teie oma autot ostate ja kuidas neid valite ?
Tee mõne korralikuma isendiga proovisõit ja siis peaks ju sinu enda eelistused selgusele saama. Kui hakkad Saksat avastama siis arvan, et ka Eestis on isegi vahest korralikumaid kui Saksas autosid pakkumisel. Lihtsalt varu aega ja hoia silmad - kõrvad lahti.
Tervitades
tmw
mõni aasta tagasi sai um-st infi reg numbri järgi ja ei olnud omanik. tundsin huvi ühel tallina automöögiplatil oleva masina vastu. sain mitu lk väljatrükki. aga ajad on võibolla muutunudTarmo kirjutas:Um ist saab infot küll vin koodi järgi, aga seda saab ainult auto omanik.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Sinna lisandub siis käigukasti kaal eks?priitv8 kirjutas:Kood: Vali kõik
M20B20 (206KA) 115.0kg M20B23 (236EB) 114.0kg M20B27 (276KA) 117.0kg M20B25 (256K1) 119.0kg M30B30 (306K1) 134.0kg M30B34 (346KB) 137.0kg S38B36 (366S1) 152.0kg S38B38 (386S1) 149.9kg S52B32 (326S1) 154.0kg S54B32 (326S4) 147.5kg
Näiteks M60 kaalub ca 210kg?
http://www.bmwworld.com/engines/m60.htm
GS