E38 740 vs. 750 Head/vead. Mootorite vastupidavus????

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

2Raivo....vaata signatuuri ;)
BMW M5 V10
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Auto on käes. Võtsin Halli ära. Peale ostu sai tavapärane hoolduspakett tehtud ja nüüd ootan geneka rihma pingutusrullikut mida um lubas 2 nädala pärast. Järgmine nädal lasen veermiku korda teha.Ees väike klõbin. Siis muusika ja suvepäevadele üritan kohale veereda.

E36 pealt E38 peale ronimine on sama mis peaga vastu seina joosta. 36 oli jäigem see nagu sobis rohkem a E38 mõnus laev. Eriti maanteel.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
MM5
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 12.07.2005 16:39 44

Postitus Postitas MM5 »

Marko_J kirjutas:750 ostab ikka see kes on tõeline BMW fanatt ja raha ei ole probleemiks :cool: ...muidu tekitab ainult stressi kui autot "toita" ega parandada ei jõua



Tegelt kuna ise oman seda autot, siis vaidleks vastu. See auto ei ole pooltki selline janune ja raha röövel, kui te siin räägite. Keskmine 12-13 mitte koonerdamisega ei ole just palju ja kui ikka auto korralik ei pea sa sellel ka mingeid juppe vahetama kui vaadata 740i ja 750i siis pigem ikka juba 750i, sest sellel autol on tavalisest rohkem lisasid. Ja steptonic-uga käib see isend ikka paraja posti 740i -le lõpp on oluliselt kõvem.
E39.-M5/294kw Täiesti käsitlematu kood...
Vasta