Mootorite võimsuseandmed
Mootorite võimsuseandmed
Lugesin pikalt ja põhjalikult läbi pühapäevase ürituse tulemused ja sealt tuleb selgelt välja, et stock mootorite dünoandmed jäävad selgelt alla tehaseandmetele.
Kui jälgida, siis suurematel mootoritel on vahe ka arvuliselt suurem, V8-tel oli lausa 20 kW vähem. Umbes samasuured vahed on ka momendis.
Et kas siis
1. siin liikuvad autod on viletsas korras (osa olid päris uued ju seal)
2. bensiin on vilets
3. BMW tehaseandmed on ülearu optimistlikud või on mõõtmise metoodika teine (nt mõõdetakse tegelikult abiseadmeteta vms)
5. düno on pessimistlik (näitab vähem).
Mida rahvas arvab?
Kui jälgida, siis suurematel mootoritel on vahe ka arvuliselt suurem, V8-tel oli lausa 20 kW vähem. Umbes samasuured vahed on ka momendis.
Et kas siis
1. siin liikuvad autod on viletsas korras (osa olid päris uued ju seal)
2. bensiin on vilets
3. BMW tehaseandmed on ülearu optimistlikud või on mõõtmise metoodika teine (nt mõõdetakse tegelikult abiseadmeteta vms)
5. düno on pessimistlik (näitab vähem).
Mida rahvas arvab?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kuulates poole kõrvaga Eero Pesuri ja Kaimo juttu, siis oli kuulda väga tihti juttu rikastest ja lahjadest segudest. Sama oli tunda ka auto taga seistes, kui silmad kippusid vett jooksma ning nina tahtis otsast ära tulla.
Vaid mõnel üksikul autol võis seal taga normaalselt olla.
Kas see on nüüd tingitud kehvast bensiinist, mistõttu auto aju settinguid muudab?
Samas minumeelest vaadates, et keskmiselt 10% olid näitajad kehvemad kui originaalis, siis võiks arvata et 10+ a vanuste mootorite kohta on need üsna normaalsed tulemused.
Ennast hämmastas ainult see, et ilma õhufiltrita tuli 21kw rohkem, ehk siis isegi veidi rohkem kui tehas lubab.
Võibolla peitub seal üks pudelikael, mida BMW insenerid on pidanud vajalikuks teha. Samas Eero jutu järgi pidi see kehtima just suuremate mootorite puhul..
Mõõtmisviga nagu ei tahaks enam eriti uskuda, kuna meestel pole see enam esimene auto ja kuu, kui nad seda teevad.
Vaid mõnel üksikul autol võis seal taga normaalselt olla.
Kas see on nüüd tingitud kehvast bensiinist, mistõttu auto aju settinguid muudab?
Samas minumeelest vaadates, et keskmiselt 10% olid näitajad kehvemad kui originaalis, siis võiks arvata et 10+ a vanuste mootorite kohta on need üsna normaalsed tulemused.
Ennast hämmastas ainult see, et ilma õhufiltrita tuli 21kw rohkem, ehk siis isegi veidi rohkem kui tehas lubab.
Võibolla peitub seal üks pudelikael, mida BMW insenerid on pidanud vajalikuks teha. Samas Eero jutu järgi pidi see kehtima just suuremate mootorite puhul..
Mõõtmisviga nagu ei tahaks enam eriti uskuda, kuna meestel pole see enam esimene auto ja kuu, kui nad seda teevad.
GS
Ise kardan ka, et üks kitsaskoht on õhuvõtt, sest filtri ja korpuse vahel on väga väike vahe.
Mina olen kunagi dünonud Irus 86 520-t, seal sain 95-st 92,5 kW. Kusjuures tollal ei olnud see mootor eriti korras.
Ainus auto, mis sai sama/parema tulemuse, oli see 735, kuid vahest oli seal asi selles, et kat oli puudu? (katiga 155, ilma mudel 160 kW).
Mõõtetvigadest niipalju, et vingu täis ruumis langes võimsus 4 kW
Bensiin on kah muidu üks teema. Eriti siis kui paagitäis on sügisene, kus väärtuslikum ära auranud (mul oli nt).
Sinu autost sai ka eile räägitud, Eero arvas, et 540 õhuvõtt on vähe kitsas (1 toru vs 2 toru 750-l).
Mina olen kunagi dünonud Irus 86 520-t, seal sain 95-st 92,5 kW. Kusjuures tollal ei olnud see mootor eriti korras.
Ainus auto, mis sai sama/parema tulemuse, oli see 735, kuid vahest oli seal asi selles, et kat oli puudu? (katiga 155, ilma mudel 160 kW).
Mõõtetvigadest niipalju, et vingu täis ruumis langes võimsus 4 kW

Bensiin on kah muidu üks teema. Eriti siis kui paagitäis on sügisene, kus väärtuslikum ära auranud (mul oli nt).
Sinu autost sai ka eile räägitud, Eero arvas, et 540 õhuvõtt on vähe kitsas (1 toru vs 2 toru 750-l).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
krt.hakka või lennuki kütust sisse kallama.aga tegelt peaks ikka proovima mingi lennuki küttega.järgmine kord kui keegi läheb võiks lennuki kütust kallata ja siis näeme mis juhtuma hakkab.tegelikult arvan ma ka selles suunas et 10% mootori kadu vanemal autol ei olegi väga hull tulemus.teeme siis mingi aja pärast uue katse
?

samahästi võiks nitrometaani sisse kallata, saaks hoopis vingema tulemuse, aga sellega ju igapäev linnavahel ei sõida. Rohkem nagu enese petmine igasugu käredate kütustega dünomine. Võibolla saaks mingi küttega 500 hp'd ka korraks, aga mida see näitab.... Reaalne võimsus on ikkagi see millega igapäev ringi sõidad.
Raha palju siis oma lõbuks võib muidugi igasugu vedelikke proovida sisse valada.
Raha palju siis oma lõbuks võib muidugi igasugu vedelikke proovida sisse valada.
Mina väidaks küll, et kui mootor on normaalselt sisse kulunud ja kõik asjad on reguleeritud nagu peab, siis ei saa võimsus küll väiksem tulla.
Vanade mehhaaniliste jagajate ja pritsesüsteemide kohta see ei käi - ehk need väsivad lihtsalt ära (nt jagaja vedrud väsivad ja advance kõver muutub jne).
Nuka keti/rihma venimine peaks nagu võimsust suurendama, kuna siis peaks ajastus hilisemaks muutuma....
Vanade mehhaaniliste jagajate ja pritsesüsteemide kohta see ei käi - ehk need väsivad lihtsalt ära (nt jagaja vedrud väsivad ja advance kõver muutub jne).
Nuka keti/rihma venimine peaks nagu võimsust suurendama, kuna siis peaks ajastus hilisemaks muutuma....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Nende lennukate "lennukite" suhtes olen skeptiline, kuna siin on vaja teada täpset segu - puhta lennukiga on minu kogemused näidanud ainult põlenud kolbe ja klappe...ta ei määri. Lisatakse gastrooli või lahjendatakse 98-ga VÕI...tellige hr.Raidamilt greenRacingut 40.-/L vist...
see siis ikka kui surveaste juba üle 10-ne...
võimsuse kadu...hmm kui 10a. vana, siis see 10-20% ju täitsa ok
aga kui ise moditud ja korda tehtud...kompressioon norm ja kõik muu ka ilusti tihke, siis tekib kahtlus...kuid kes teeb kindlaks, kuidas härrased Bayeris mootori karakteristikuid mõõtsid...
Huvitaks...kui palju annavad R6-le 3 paari webreid hj/väänet juurde...
see siis ikka kui surveaste juba üle 10-ne...
võimsuse kadu...hmm kui 10a. vana, siis see 10-20% ju täitsa ok

aga kui ise moditud ja korda tehtud...kompressioon norm ja kõik muu ka ilusti tihke, siis tekib kahtlus...kuid kes teeb kindlaks, kuidas härrased Bayeris mootori karakteristikuid mõõtsid...
Huvitaks...kui palju annavad R6-le 3 paari webreid hj/väänet juurde...

ilma autota
Sai huvipärast võimsus selle GTech-Pro RR ära mõõdetud. näitas 130 HP
peab vist mootori kap. remondi peale mõtlema hakkama.
http://www.privilo.ee/auto/autovoim.htm Aparaadist täpsem jutt.

http://www.privilo.ee/auto/autovoim.htm Aparaadist täpsem jutt.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ehk siis sa said teada oma auto mootorivõimsuse, millest on lahutatud veermikukadu nii 10-20% ja tuuletakistus. Mitu protsenti tuuletakistus mootorivõimsusest eemaldab ei oska ma kahjuks õelda.
200 eek sellise asja eest välja käia oleks aga täielik mõttetus.
Üldiselt on netis G-tech'i mootorivõimsuse arvutamise poolt palju testitud ning seda ei peeta eriti usaldusväärseks. 0-100 kiirendus ning 400 meetri aeg on kusagil 0.5 sek varieerumisega reaalsest.
200 eek sellise asja eest välja käia oleks aga täielik mõttetus.
Üldiselt on netis G-tech'i mootorivõimsuse arvutamise poolt palju testitud ning seda ei peeta eriti usaldusväärseks. 0-100 kiirendus ning 400 meetri aeg on kusagil 0.5 sek varieerumisega reaalsest.